Går er bil i ert färgtema?
Ja så var frågan.
Ja så var frågan.
Vi har grönt, vitt och "linne" som färgtema.
Våra gäste kommer garva men det blev en grön amerikanare, kolla mitt galleri, och detta lite av en slump. Men snygg är den!
Goaste; jättesnygg och maffig bil!
Ja guuuud ja! Jämför med någon som klätt sig i tex en rosa klänning och sedan drar på med rosa på ALLT annat, från örhängen till skor, hela makeupen och scarf, väska och skärp, hårspänne och jag vet inte allt. Det blir...overload.
Jag lovar & svär - utan att jag visste om det det är min BM som har fixat transporten) så matchar bilen vårt färgtema!!
DOCK är inredningen i guld - och det måste jag absolut göra något åt, för det funkar inte då vi har lila och silver som färgtema!! *ironi*
Goaste: vilken snygg bil! Färgen är underbar.
Vår bil gick i det inofficiella färgtemat mattsvart (för inbjudningarna skickades ut i mattsvarta kuvert av nån anledning )
vi ska åka häst o vagn från kyrkan till festen. och som en liten extra grej så pyntar dom hästen i manen med samma färger som brudbuketten/färgtemat
Vi kommer vara fem bilar i sällskapet, så vi funderar på att pynta dessa fem med band så det blir en sammanhållning av vår lilla karavan. I tema ljusgrönt och benvitt, givetvis =)
Japp, den matchade men det var enkelt. Svart Porsche åkte vi.
Det var givet för oss eftersom min man är väldigt bilintresserad och första kvällen vi träffades så skjutsade han hem mig i en röd Porsche, cab. Sedan dagen efter när vi skulle på dejt så kom han i en svart. Tramsigt tänkte jag men idag kan jag också tycka det är kul med fin sportbil.
Det är utifrån vår vardagsbil som vi har satt grunden för vårt färgtema?