Inlägg från: carolaj83 |Visa alla inlägg
  • carolaj83

September 2009 del 4

Kennethsdotter -uch stackare, kan du inte gå till någon annan och kolla om du kan få hjälp med ditt hår, konstigt att denna tjej inte ens kan titta hur håret blev

• carolaj83

vi hade osa redan 1 juni, eftersom vi tyckte de var/är lättare att planera när man faktiskt vet vilka som kommer

• carolaj83

några som gjort klart sina festprogram, som kan visa mig, behöver insperation

• carolaj83

ojojoj vad tiden rinner iväg och känns som semestern kommer gå åt till allt utom bröllop, få sonen blöjfri och få ordning på dotterns sömn, börjar känna mig mer o mer avslappnad inför den stora dagen faktiskt nu när alla trådar faller på plats

• carolaj83

StillÅ-sonen har precis slutat sova middag, men dottern som då kommer vara 9 mån sover ju fortfarande.

har väl tänkt att vi alla ska sova hemma som vanligt dagen innan, sen ska jag göra ordning paj innan så vi bara kan värma på och äta lunch, sen kommer en tjej hem till mig och gör hår och smink och sen går/åker vi till kyrkan tillsammans...bor 600 meter ifrån, sen kommer mormor och morfar få allt ansvar för dottern tills dagen efter och farmor o farfar tar allt ansvar för sonen...känns lite läskigt att bara släppa allt, men men....sen under festen så finns det 3 stora lekrum på övervåningen med bla ett kuddrum som jag tänkte göra till sov/vilo rum för dom mindre barnen

• carolaj83

jag drömde en natt att min sambo var borta ett tag under bröllopsfesten sen när jag hittade honom hånglade han med någon annan, viserligen lever vi i ett öppet förhållande men inte på vår bröllopsfest...tror att de både e nerver+att man just nu har huvudet fullt med bröllopsplanering och detaljer

• carolaj83

är jätteledsen!
    min syster har haft väldiga problem med sitt ex och det har drabbat hela vår familj under 4 år, nu när hennes historia börjar bli ohållbar och familjen ifrågasatt henne så har hon sagt upp kontakten med vår mamma, hon som alltid ställt upp på min syster....så nu har min syster som även ska vara tärna sagt upp kontakten med 2 av våra gäster...vet inte varför jag berättar detta, känner mig bara så ledsen....

• carolaj83

emertin-tjejen som ska göra mitt hår och smink tar 2600:- hon bor i uppsala och då ingår provsminkning och provuppsättning...hon tar 300:- i reseersättning utanför uppsala

• carolaj83

MyochErlend-vi får ha sex med andra om vi vill, men händer inte speciellt ofta max 1 gång om året och min m2b är bs så han träffar en annan kille

jag räknar med att nora har slutat amma helt till bröllopet nu ammar jag bara 1 gång på dagen och på nätterna

• carolaj83

Malle09 -förstår att de känns jobbigt för er, sj känner jag att vi bjudit för många borde varit hårdare, kommer ex komma 2 st som vi inte ens träffat känns ju inte så kul, jaja sent att komma på nu

Svar på tråden September 2009 del 4