Inlägg från: carolaj83 |Visa alla inlägg
  • carolaj83

September 2009 del 4

Ellani-vi beställer tårta från vår ica butik blir white lady fast med vinröda dekorationer, har inte beställt dom än men pratat med dom 2 ggr

fler än jag som känner att alla kostnader bara skenar iväg nu när det närmar sig??????

har iallafall beställt tid till sömerskan nu, blir 9 sep 2,5 vecka innan bröllopet

• carolaj83

ja de här med underkläder*suck'
    min klänning är halterneck+att den går ner lite i bak...vill inte ha något utan band, så vart hittar man en halterneck body/korsett

idag har jag bokat hår+smink, kostar 3200:-

• carolaj83

vi har en kompis mamma+kompisens brors sambo+en kpbbar kompis till mamma, dom får 500:- ivar + någon present

• carolaj83

vi kommer dela in våra bord i 5 lag, alltså varje bord blir ett lag under middagen, vi skulle vilja köra lite roliga tävlingar lagen mellan, vad tycker ni?

• carolaj83

påtiden2009 -har ingen aning om vad för lekar vet bara att jag vill ha något, har ide torka känns det som

uch känner mig lite nere nu ikväll
    har en halterneck klänning som även går ner lite i ryggen, så vanlig halterneck bh funkar ju inte
    fick hem en kroppsstrumpa idag som jag hittade på halens och tyckte att den licksom plattade till mina "hängtuttar" blev verkligen skitfult...börjar fundera på korsett men undrar om de fungerar i ryggen, bläääää

• carolaj83

men gud vilka bra ideer

när sonen döptes, la vi fram posiit lappar där folk som ville fick skriva ord på vägen till honom, dessa satte vi sedan in i hans fotoalbum ihop med fotografier och kort han fick, blev så himla bra, och eftersom vi vill ha ord på vägen till lillan oxå som döper sig på bröllopet...

kanske ska göra en färdigtryckt stencil och lägga fram med festprogramet som folk får fylla i

med frågor om både oss och dottern, som vi sedan kan klippa och klistra in i dop och bröllops album

• carolaj83

Emertin-bor du i norrtälje kan det även vara värt att åka till ingvors i norrtälje, dom har nixa klänningar till superbra priser
    är tydligen många från just sthlm och åland som tar sig ända dit pga billiga priser och dom är underbara
    öppet tors-lörd tror jag

• carolaj83

bor du i sthlm skulle de ju stå

• carolaj83

september2009bröllop-känner mig också jätte stressad, jag och m2b skrev nyss upp en ny att göra lista, där vi verkligen skrev upp ALLT!
    det blev ett a4 papper, med allt från större saker som mindre grejer
    prislista till baren, tidsplanering till bröllopsdagen för alla inblandade, tårthämtning....blir ju en del pyssel,

har skrivit upp i vår inbjudan att vi önskar oss bidrag till paris resan istället för kontanter ska göra ordning en mini resväska för dom som har ett bidrag att ge

Svar på tråden September 2009 del 4