Inlägg från: carolaj83 |Visa alla inlägg
  • carolaj83

September 2009 del 4

herregud vad de närmar sig, visserligen hör jag till den skaran som är sist här men iallafall, är ju som sagt lite pyssel kvar

Cookie27-tack för alla detaljer, jag har verkligen ide torka, man vill ju helst att alla ska tycka att de är den bästa fest dom varit på

• carolaj83

CiaLovesAndreas.det tror jag absolut inte

• carolaj83

vi tänker inte dansa vals istället tänkte jag be bandet sjunga handens fem fingrar som första låt och tillägna den till dopbarnet så även hon får vara lite i centrum denna dag

vi kommer vara 45 vuxna och 16 barn (5 mån -14 år) under middagen

• carolaj83

bröllopsresa blir till paris 28 sep, båda barnen får följa med eftersom jag mådde skit sist jag åkte utan sonen i 5 dagar

bordsdekorationer, blir vita blockljus, knoppa lakan från ikea som dukar och sen blommor

• carolaj83

Ellani -lät supermysigt

någon här som varit i paris, som kan ge tips på vad vi borde se och göra, samt boende...kommer bara vara där 1 dag och 1 natt

• carolaj83

TesshjärtaFred - gud vad perfekt då får du ge mig massa tips sedan, vi åker dit 28 sep, vart ska ni bo?

• carolaj83

just de var på loppis igår med min mamma och där var ett gäng grabbar o svensexade, killen gick klädd i engångsmålaroverall och frågade folk om dom ville betala 50:- för att göra hål i overallen hihi

• carolaj83

wieee vilken rolig dag, dottern vaknade kl 5, just idag när vi ska på 30-årsfest, sambon jobbar hela helgen så jag kan inte ens sova en stund på dagen

från måndag har vi sem i 3 veckor, ska vi försöka få de mesta färdigt, börjar med en ålandsresa på måndag för att inhandla lite dryck

stl48-jättefin klänning

har ett problem vad gäller underkläder till min klänning, det är en halterneck käning som går ner lite i ryggen, så ett vanligt bh band syns, har inga direkta underklädes butiker här i staden, bara lindex och hm, nån som vet någon bra sida på nätet där man kan kolla??????

• carolaj83

fan vad nervös jag känner mig, min sambo och syster har börjat prata lite väl myckey med varandra sista dagarna, så nu vet jag att de snart är dax för möhippa....fler som har sina misstankar?

• carolaj83

min mamma vill att jag ska följa med och leta kläder till henne, vilket jag gärna gör, men varken hon eller jag har en susning om vad hon ska ha på sig....

vad ska era mammor ha?
    hon vill inte ha någon festblåsa men samtidigt något väldigt fint, hon är ganska kort och lite rund, HJÄLP

Svar på tråden September 2009 del 4