någon med bröllopsplanering i göteborg som vill träffas? nr: 2
Här är nya tråden förr oss i göteborg som vill träffas å fika ibland!
Gamla tråden;
www.brollopstorget.se/Forum-1-29/m3303962.html
Här är nya tråden förr oss i göteborg som vill träffas å fika ibland!
Gamla tråden;
www.brollopstorget.se/Forum-1-29/m3303962.html
hehe, du skulle sett mattias min när barnen skulle visa vad de hade köpt.... haha
jag får nog aldrig ¨åka iväg med dem själv igen!
när dar du lunch idag?
jag skall ner på stan å handla födelsedagspresenter....
12,30 om det funkar för dig??
yes det gör det... kommer till ditt jobb då!
nu skall jag till a-kassan å bråka igen!
nu e jag ännu mer säker att hippan e på fredag, syrran åker till kroatien på lördag en vecka...
weeiiii.....
spännande!
fy vad förbannad jag blir!!!!!!!
jag berättade kanske om att jag ville överaska gubben på flygpanet ner med lite champange å choklad som man kunde beställa av flygbolaget! men då va jag tvungen å ha bokningsnr, som gubben hade på sin mail, så då fick jag tipset att gå in till resebyrån å kolla med dem!
å det gjorde jag så att jag fick boknings nr, allt jätte bra tyckte jag, jag sa som det va till dem att vi skulle åka på bröllopsresa å tänkte överaska gubben på planet, å hon tyckte det va jätte roligt å jag fick boknings nr.
å¨idag skulle gubben skriva ut biljetten. å då har tjejen på resebyrån skrivit på biljetten honeymoon... där det står speciella önskemål.
å gubben fatta ingenting, för han hade ju inte gjort det när han bokade, han funderade länge hur de kunde veta det, eftersom han bokat på internet och INTE fyllt i något i den rutan!!!!
å jag som inte kan ljuga, va ju tvungen att erkänna att jag varit inne hos resebolaget så det kanske va dem som hade skrivigt in det! å nu e hela grejen förstörd, då han självklart undrade varför jag varit där inne när jag kunde ha frågat honom!!!
vet att det e en världslig sak men jag blev så besviken när jag värkligen tänkt igenom å ville göra detta för honom, då jag vet att han skulle ha uppskattqat det..
Allså folk vad tänker de med???
När ska vi träffas så ni får lakanen?? Vet du hur många du behöver??
Har vissa med vinfläckar som vi inte har fått bort vill du ha dem med och tvätta med starkare grejer??
Och alla andra ha en jätte bra sommar!!
Jag kommer inte vara inne så mycket nu för jag går på semester och vi åker till Frankrike på tisdag
Anniv Ha ett underbart bröllop önskar er all lycka!!!
vi behöver inte jätte många, några stycken så vi kan ha i reserva bara....
jag gtror att vi ahr såå vi klarar oss...
När var hur??