någon med bröllopsplanering i göteborg som vill träffas? nr: 2
Här är nya tråden förr oss i göteborg som vill träffas å fika ibland!
Gamla tråden;
www.brollopstorget.se/Forum-1-29/m3303962.html
Här är nya tråden förr oss i göteborg som vill träffas å fika ibland!
Gamla tråden;
www.brollopstorget.se/Forum-1-29/m3303962.html
Skall vi ses vid kungsportsplatsen så kan vi se vad vi väljer? Om det är fint väder kan vi gå till en park.
Onsdag 17.00
linvinter
T0612
nästa vecka kanske jag inte kan många dagar, syrran min kommer på tisdag, å skall även till frissan å göra provuppsättning, å sen på onsdag skall jag ha en heldag med min syster!
på fredagen får jag förmdligen min hippa....(om gubben inte har total lurat mig)
på lördag vet jag ju att den inte e eftersom jag skall jobba...(inte vanliga jobbet utan, skall servera på ett bröllop) så jag kan garantera att de inte hämtar mig på jobbet...
men bestäm dag å tid så får jag se om jag kan!
Onsdag 17.00
linvinter
T0612
20090725
Kan tänkas att jag blir lite sen. Jag fick en uppgift idag som måste bli klar, men jag skall försöka, annars är jag nog inte inne förren 17.20 (men bussen kommer in på kungsportsplatsen). Någon som vill skicka sitt nr till sig så jag kan höra av mig om jag blir sen. Skall vi ses vid statyn vid kungsportsplatsen annars? Han med hästen, kopparmärra.
blir vi bara tre?
Jag hinner tyvärr inte med att träffa er denna gång heller :( Hoppas att jag kan få följa med en annan gång!
ser ut som det bara blir vi tre
jag kan tyvärr inte idag :(
men ni tre får ha det så trevligt i eftermiddag/kväll..
jag håller utkik efter nästa träff..
jag har fått förhinder, gubben måste joba över så jag måste ta barnen i eftermiddag!