någon med bröllopsplanering i göteborg som vill träffas? nr: 2
Här är nya tråden förr oss i göteborg som vill träffas å fika ibland!
Gamla tråden;
www.brollopstorget.se/Forum-1-29/m3303962.html
Här är nya tråden förr oss i göteborg som vill träffas å fika ibland!
Gamla tråden;
www.brollopstorget.se/Forum-1-29/m3303962.html
då, blir vi riktigt många idag då! vad kul!
tack tjejer för en trevlig em/kväll!!
hoppas vi ses snart igen,hur har ni det nästa vecka?
kram på er.
Hej allesammans..
Tack för en trevlig fika sist...
Tack så mycket lecaroline för rådet om att hanla så mycket på en gång...
Jag sa fel ställe bara...
Vi skall handla på stallarna men det visade sig att man beöver ett visst kort för att få handla där..Men kocken fixade ett men det hade vi inte vetat annars så tack...
Ha det så trevligt i detta underbara regn
Har ni förslag på ställen man kan ha sin bröllopsfest på, där lokal, personal, mat, dukar m.m. ingår i priset... (runt ca 900 kr/person)
ingen aning faktis, vi har inte kollat på sånna lokaler själva då vi har en kompis som skall laga maten till oss!
Igår fick jag mail av toastmastern när mattias svensexa ska vara!
Men igårkväll va vi ute å tog en öl med han som skall vara bestman, å när mattias va på toa så frågade jag honom vad de skulle göra.... å han visste inte änns när den skulle vara!!!!
tror du man blir trött eller=????
de har inte änns pratat mä han!!!!! å det e om 2 veckor...!!! min bror har fortfarande inte hört något!! betstmannen jobbar helger å kanske inte kan få ledigt eftersom det e så nära in på nu!
hittade du något fint på stan igår?
idag skall jag ut till stan och titta på kläder till Niclas och hans bror till bröllop,tråkigt väder men vad gör man..
tråkigt att de inte är så engagerade med hans sven6:a för det är ju en sak man vill göra innan man gifter sig...
hoppas bara att han drog en vitlögn för dig han kanske inte ville säga något...
jag tror faktist inte att han gjorde det! eftersom han såg jätte chockad ut när jag sa vilket datum det skulle vara! det e ju bara två veckor kvar, å han jobbar på restaurang så han måste byta dag med någon isåfall!! å att jag skulle skicka toastmasterns telefon nr!
probklem med kantorn har vi oxå! han vill inte spela våra låtar som vi har bestämt, eftersom han går på semester idag å inte jobbar sin första dag när vi gifter oss! (detta fick vi reda på igår) å då vill han spela något han kan, dvs de traditionella! som vi inte vill ha!!!!!!
GLAD MIDSOMMAR "BRUDAR"!!!
"firar" själv midsommar i stan hos Niclas föräldrar...
hoppas att det blir någorlunda väder just nu är det rätt okej ändå...