• Svar på tråden någon med bröllopsplanering i göteborg som vill träffas? nr: 2
  • 20090725

jaja, jag e öppen för förslag, gick förbi tintin här om dagen därfaöt tänkte jag på det, men självklart skall vi ju ta en uteservering om det e fint väder!

vi behöver ju inte bestämma det idag, utan kan ju bestämma det närmare!

idag har jag varit i ullared å shoppat alla snacks å godis å grejer, det blev visst dubbelt då mamma redan hade plockat det oxå, men men... nu vet vi att det räker iallafall!

• lecaroline

Hejsan alla!!
    Har inte varit inne på hela veckan som ni kanske märkt..

Jag är på med fika men kan inte tisdag.

• linvinter

Vad säger ni om onsdag? Skulle vi kunna säga 17? 16 är lite tajt för mig att hinna in från Mölndal.

• Mizz Zunzhine

Jag kan fika nästa vecka men kan inte förrens på torsdag. Min lillebror på 3 år kommer till mig nästa vecka=)

• Blancas

Hej !!

Oj jag vill oxå hänga på, torsdag kan jag dock inte, skall ha en bröllopskonsult hemma då :)
    Vore trevligt om vi kunnat ses innan dess så jag kan få lite tips om vad man kan tänkas behöva fråga om, och självklart om ni har frågor :)

Café tips är Café Vanilj, korsgatan men fröken olsson är trevligt det med

• anniv82

Jag hänger också nog på bara jag kan lösa det med barn vakt...
    Frågan e ju bara vilken dag blir det och vilken tid?
    Skall vi säga onsdag kl 17:00 på vilket cafe???

Om någon tycker annat så kom med ett förslag!!

• linvinter

Funkar måndag?

Mizz Zunzhine skrev 2009-06-25 16:55:28 följande:

Jag kan fika nästa vecka men kan inte förrens på torsdag. Min lillebror på 3 år kommer till mig nästa vecka=)
  • jojoånick09

måndag kan inte jag,har rätt mkt den dagen...
    men onsdag,torsdag passar mig alldeles utmärkt om det är någon som kan!

• Mizz Zunzhine

kan inte måndag, tisdag eller onsdag... men jag får helt enkelt hoppa fikat då alla andra kan på onsdag=)

• T0612

eller så köper vi med oss eget och går och sätter oss i kungsparken, slottskogen eller nåt =)

Svar på tråden någon med bröllopsplanering i göteborg som vill träffas? nr: 2