Inlägg från: källerudd |Visa alla inlägg
  • källerudd

JULI - 2010 del2

Det gör ni ju precis som ni vill, inget rätt eller fel här... Men ska du ha två så kan han väl ha sin redan från förlovning... sen kan man putsa upp den lagom till bröllopet om det behövs...

Har själv suttit och filurat över monogram (heter det så) har gjort en massa olika, nu ska man bara hitta den som är snyggast, har tänkt beställa den som stämpel och använda på inbjudan och liknande...

Hinner inte just nu, men har ni lust att hjälpa mig välja om jag lägger upp dem i mitt galleri sen???

• källerudd

Får hålla tummarna för att det inte är någon här inne som känner oss då...hade ju tänkt vara anonym, men svårt om jag vill att ni ska vara med och rösta..

kan ju iofs ta bort dem ur galleriet så fort vi har valt...hmm svårt det där

• källerudd

Nu är det bara till att kolla läget.. =) finns i galleriet

• källerudd

hoppas de ligger på samma plats..men jag har numrerat dem så säg annars nr så blir det inga missförstånd :)

• källerudd

Nu blir det många inlägg...men har ni några kommentarer om dem, något som kan förbättras säg gärna till..för det går ju liksom finjustera =)

tex lägg till ta bort & el liknande, ja ni fattar :)

• källerudd
    josspossgirl1 skrev 2009-06-21 21:43:09 följande:
    källerud. Alla är verkligen jättefina.. ,kan inte bestämma mig Som om detta svaret hjälpte dig nåt.. hehe
    Nä inte direkt är ju precis så jag känner oxå...sjutton oxå :P
    jaja låter dem vara kvar ett tag så kanske jag kan kolla av sen..för man kan bara starta en omröstnings tråd om man är plusmedlem va?! annars hade det ju kanske gett mer =)
  • källerudd

Oj, det va svårt...men tycker inte det spelar någon roll om det är borgeligt el inte...Klänning kan man väl ha ändå, har ju inte med tro att göra...ta den som känns bäst

Någon som har lust för att starta en omröstningstråd med mina monogram??? är så fruktansvärt velig....

• källerudd
    kullaberg skrev 2009-06-22 09:42:30 följande:
    Jag gillar också den som heter nr 1 bäst. Även om jag gillar det andra typsnittet också, det tänkte vi ha i vår "löptext". Men vi har också gjort monogram, men där tänkte jag ha ett annat typsnitt, just för att urskilja vårt monogram från resten av inbjudan och text i festprogram etc.
    Jag har funderingar på att skriva inbjudningar för hand sen, men sker inte det så kommer jag att skriva med en som skiljer sig från monogrammet
  • källerudd

i fall det är mina monogram du menar så får man fram nr genom att hålla musen över dem...

• källerudd

Fru Indosaurie skrev 2009-06-22 18:17:20 följande:

nä jag menade klänningarna i inlägget jag citerade Dina monogram var svårare att välja mellan hihi
    hehe oki...svårt med två "omröstningar"
Svar på tråden JULI - 2010 del2