JULI - 2010 del2
Har tänkt ha djuprött och rosa, vitt oxå naturligtvis och ev blir det lite silver
Har tänkt ha djuprött och rosa, vitt oxå naturligtvis och ev blir det lite silver
Nu har jag äntligen bestämt mig för hur våra inbjudningskort skall se ut...
Jag gjorde två olika idag som jag blev väldigt nöjd med. M2b kom med synpunkter och till slut blev det lite av en kompromiss av båda. Så nu är det bara till att inhandla material och börja tillverka. =)
Hur kommer ni göra med festhäften...Jag funderar på att göra "skalet" till dem, så det följer temat och sen låta tex toastmadamerna göra innehållet. Eller gör ni hela häftet själva???
Vi har valt plats för vigsel och fest, bokad (om man kan säga så när vi ska vara hos mina föräldrar :P)
Bestämt färger, djuptdjupt röd, rosa, lite silver och vitt
Bestämt hur inbjudningskort och festprogram skall se ut (köpa material och sen börja tillverka, ligger närmast på schemat)
har en preliminär gästlista
Funderat lite på hur dukning skall se ut
Vet på ett ungefär hur brudbuketten skall se ut
Vi har ganska klart för oss vad vi ska ha för mat
Skall tillfrågas Fotgraf, Toastmadame x 2, Präst
Första kik på klänning irl sker om en vecka (vet inte om jag ska köpa, hyra el sy upp) vet dock ur tidning ungefär hurdan jag vill ha...
Oj..hihi känns inte som vi kommit någon stanns i planeringen men när jag började stylta upp det här, har vi gjort ganska mycket :)
Vi kommer att skicka våra inbjudningar i februari, för precis som du sa så har gifter vi oss oxå i semestertider och jag vill att så många som möjligt skall kunna komma...
Ska försöka göra inbjudningarna snart oxå så man slipper stressa med det precis innan jul..
Ska köpa material i veckan nu, men hur mycket har tex panduro hemma??? Behövs ju en hel del ark. eller måste man göra en beställning då?? jag som inte bor i närheten av något :S
Nu är det så att min sambo ska till göteborg i jobbet tis/ons och jag får följa med :P Visst blir ju långa dagar själv i den stora staden men ska bli kul...
Tänkte passa på att köpa material till inbjudningkort och festhäften oxå, några tips på vart man ska göra detta???
Kanske till och med så att det finns någon göteborgsbrud i denna skara som kanske skulle vilja ta en fika?
Mrs Opp skrev 2009-08-03 16:20:10 följande:
kikki kikki skrev 2009-08-03 17:24:43 följande: