-
Ja då bor vi rätt nära. Var ska du köpa din kläning??Diz skrev 2009-06-18 11:46:15 följande:Jag är från pite, men flyttade till kärleken i hbg, och bor nu i ekeby, ute på lannet. Följdaktligen har jag svårt att veta var guldkornen finns, fina (inte alltför dyra ) lokaler, fina ställen att ha utomhusvigsel på, bra florister, frisörer, osv osv osv. Tips mottages tacksamt.
-
Hej hopp. Har varit lite off ett tag. har en 6 månaders bebis hemma så det är full rulle. Tänkte på en sak, hur mycket har ni tänkt att er mat ska kosta??
-
Vi ska göra en liten spec grej, min man ska ha frack, men "reglen säger " att gästerna oxå ha det men vi ska skriva nått i stil med "stilrent sommarklädd" Men hans bestman ska oxå ha frack.
-
Ja det är klart man ska göra som man vill =) Vi gör det så det passar mej och min sambo. Nu tror jag att jag har hittat klänningen. =) men ska titta mer i sluetet av året. När ska ni ut och leta?
-
Åhh vad spännade =) Ja nu vill man bara att tiden ska gå fort =)Fenixx skrev 2009-07-12 20:29:04 följande:frugan2010>> välkommen till oss. juli100724>> jag ska få min uppsydd, men har olika bilder till inspiration för bak och framsidan, släp osv och sen ska jag till sömmerskan i höst för första möte och mått.
-
Hej hej. hur har ni tänkt göra me era inbjudningar? Asså när tänkte ni skicka ut dom? Vill ju att så många som möjligt ska komma, och eftersom man gifter sig i semester tider..hur gör ni?
-
Hur mycket har ni tänkt och lägga på eran kläning??
-
Snart är det ett år för oss 24 juli brudar =) Hoppas nu detta året går snabbt =)
-
Vi betalar 1500.
Vi har den från fredag till söndag, kan få den på torsdag om vi vill. Det finns allt bestik talklrikar vin glas till 55 personer.. =) -
Ja jag tycker själv att det är skönt att jag får va me att duka. Lider av väldigt stor petighet =) Ja vi har oxå 15.00 tycker det är rätt lagom. Tycker ni inte att tiden går långsammmmt???