Inlägg från: Juli100724 |Visa alla inlägg
  • Juli100724

JULI - 2010 del2

Verkar som här e en del som ska beställa från kina. När hade ni tänkt beställa??

• Juli100724

Om man beställer festpogram, får man bara skalet då lr?? Innehållet får man väl göra själv.

• Juli100724

Ja jag vill bara ha skalet så det är oki, resten fixar jag på datorn. Vigselpogramet ska vi stå för det, lr kyrkan fixar nått??

• Juli100724

I dag har jag faktikst börjat och göra festpogram..så kul. men vill ju bara att tiden ska gå fort nu, så man får använda dom =)

• Juli100724

Ja det är grymt kul.
    Nä vi tänkte bara att göra till våra gäster..
    Tänkte inte lägg så mycket tid på dom...

Lat som man e..tänkte bara skriva ut nått på datorn.
    HIHI

LyckligTjej skrev 2009-08-17 22:07:36 följande:
    Ja visst äre kul med festprogrammen, finns så mkt roligt att fylla dem med Jag ska ta och beställa hem tjockare A4ark så jag kan börja göra skalet till dem.Ni som ska göra vigselprogram, hur många gör ni?Gör ni bara till era gäster eller gör ni fler? Vi kommer att ha vigseln öppen för alla.Tro hur många man ska göra, bor i ett mindre samhälle där alla känner allatyp...svårt att veta
  • Juli100724

Åh tack, det var bra jobb.
    Vi har bokat band redan. Men dom är rätt populära så vi ville vara säkra på att få dom, och bra avar det att vi bokade, för dom hade spelning dagen innan =)

• Juli100724

Jag gör skalen men våran toastmasterna gör resten.

• Juli100724
    LyckligTjej skrev 2009-08-18 13:41:12 följande:
    Vi har pratat om att ha ett coverband som spelar på festen, vore superkul och ha det!Va får man betala för ett band som spelar mellan 21-01 ??? nån som vet?
    Vi betalalar 20 tusen. Dom spelar från 21-02
  • Juli100724

Ja jag tycker vårt band är svindyrt!!!!!!!!!!! Men min svärfar betalar och vi fick välja mellan dessa och ett annt =)

• Juli100724
    CeKe skrev 2009-08-18 23:55:38 följande:
    Verkar olika det där med band. Ett som jag pratade med i somras tog 5000 kr för att spela på kvällen och om de skulle spela även i kyrkan och på middagen tog de 9000. De var tre st i bandet.. De tiposade i a f om att man borde vara ute i typ januari för att få en speciell helg under sommaren.Igår var jag o provade klänningar, vilket var superkul och idag har två nära vänner sagt ja till att sjunga på bröllopet, vilket känns underbart. Bland annat tärnan =)Det där med program etc. Mina föräldrar vill ha jokrar med bland gästerna, så det betyder att de får göra en hel del när det gäller inbjudningar, bordsplacering så småningom, ta emot anmälningar, ev. en del i festprogram etc... vilket ju vi tycker är rätt smidigt!
    Ja band är dyrt, men det har lite betudelse vart dom kommer i från oxå.Men det ska ju låta bra oxå, jag ville först inte ha band, jag är inte så mycket för att dansa, men min blivande man ville ha det, så då får han fixa me det. hihi
  • Juli100724
    NightElf skrev 2009-08-19 08:33:55 följande:
    Vad skönt att svärfar ställer upp för er! Det kan ju verkligen lyfta festen om man har ett bra band Var på Panduro igår och spanade på papper, band, snäckor, pärlor, etc etc till alla kort och menyer och dekorationer. Riktigt roligt var det! Hittade saker i precis den färg jag vill ha också. På lördag ska jag ta med m2b så får han vara med och tycka också, hoppas han gillar det!
    Ja jag är väldigt glad att våra föräldrar ställer upp, men det var inget vi hade räknat med(inegt vi tog för givet). Men hans familj gillar väldigt mycket musik, och då ville dom ha ett bra band. HIHI Ja men man är tacksam.

Ja vad roligt, aj det är kul nu när man kan börja pyssla lite...På kvällrna.
Svar på tråden JULI - 2010 del2