JULI - 2010 del2
[/citat]
har inte bestämt förrätt men inget med skaldjur då ingen av oss äter det. vi kommer nog ha förrätt, buffé och sen ingen efterätt utan direkt på tårtan.
Hehe det är så vi har tänkt oxå...fast gottegris som jag är blir det förrätt, grillbuffé, efterrätt och sen typ efter lite dans tårta :)
jag blev lite fundersam och samtidigt väldigt glad, var och hälsade på en gammal vän, vi träffas väldigt sälla nu mera, men har alltid lika roligt ihop o så när vi sitter och luncha så berättar hon att hon ska iväg utomlands och plugga nästa år under våren ett halv år...blev jätte glad för hennes skull och tycker det verkar så spännande, frågar när hon ska åka, hon bara vid jul kommer hem i juni...vadå ska ni gifta er då el???
har aldrig ens pratat bröllop med denna vän hur kan hon veta...nästan så jag fundrade på om det stod skrivet i pannan...kunde verkligen inte ljuga när hon så direkt på fråga så nu är det än som vet, Men tänker inte säga nått till m2b :P
Känner mig så glad, för hon blev verkligen glad för min skull =)
Dock blev det bakslag på panduro, men får väl fundera vidare på hur inbjudan skall se ut