JULI - 2010 del2
Nu var det dags för en ny tråd!
Här samlas alla vi Juli-brudar och kan ge råd och tips inför nästa års fantastiska bröllop som väntar oss.
Våran gamla tråd
www.brollopstorget.se/Forum-1-22/m3309246.html
Nu var det dags för en ny tråd!
Här samlas alla vi Juli-brudar och kan ge råd och tips inför nästa års fantastiska bröllop som väntar oss.
Våran gamla tråd
www.brollopstorget.se/Forum-1-22/m3309246.html
Vi gifter oss 3/7 och har satt osa 30/5
h and a 2010: tror att jag sett någonstans att det finns hemsidor med monogram, men minns inte namnet på nån.. kolla runt här på bt så kanske du kan hitta ett. tänkte själv att vi ska göra själva eftersom vi gör korten själva.
miss ida: funderade på att ha 10 maj, vi gifter oss 10 juli.. eller är det för tidigt?
vet ni vad! jag har ju berättat om att vi har två lokaler vi väljer på, och den ena var inne i stan och kändes bättre därför. Nu visade det sig att en på mitt jobb är ordförande i en klubb som har lokal mitt i stan, i ett jättefint hus med bra lokaler och gården är superfin med en fontän som porlar och tjusiga grindar så att inga "obehöriga" kan ta sig in.
OCH vi får hyra den för 500 kr om vi vill, porslig och allt finns.. känns ju för bra för att vara sant
KatjaB : det låter ju helt suveränt! Gäller att ha flyt ibland =)
ja, det är ju helt otroligt ska kika på den nästa vecka, har ju aldrig varit inne där, ska bli roligt
KatjaB: hoppas den är toppen så har ni gjort världens kap ju!
Låter otroligt billigt och fint.
Vi tänkte ha osa typ 1/6 och gifter oss 31/7...men det kanske är för tidigt?! Är ju semestertider så kommer att skicka inbjudningarna redan i feb-mars (då folk börjar lägga ut semestern.)
Vi kommer ha osa 20 maj, gifter oss 17 juli
Ja det kanske är för tidigt som för oss med två månader innan.. 1,5månad innan kanske är "max"?
Vi ska ju skicka save the date-kort nu till jul så att alla har i åtanke kanske när de ska boka in semestrar.
h and a 2010 skrev 2009-08-21 19:02:05 följande: