MAJ 2010
hej, här gnetar jag å hoppas på ett bröllop nästa år. men tänk om jag blir gravid.
hej, här gnetar jag å hoppas på ett bröllop nästa år. men tänk om jag blir gravid.
hmm verkar som alla mina inlägg har försvunnit.
Jag planerar lite smått här i alla fall, köpt saker till bröllopet för ca 600:- denna månad, ska se om man kan kolla lite på matrial till inbjudningskorten på torsdag, får se.
Fasen, nu har jag fått hicka, å jag som ska sova nu. blä
Sov gott
här blir det nog ingen bröllopsresa, möjligvis att vi tar det som en långhelg i tallin med auroras gudföräldrar å Aurora förstås.
Jag har småidéer för festprogram, ska t ex ha ett korsord i. Vigselprogram blir väl bara ett papper antar jag.
Har beställt en brudbukett av silkesblommor, bild finns i mitt galleri. Ska fixa bild på Auroras näbbklänning sen.
Var det ngn som visste om festprogrammen skulle vara på varannan plats el varje plats? jag fundera på att göra ca 50 st, så får den som vill ha ta en.
jag byter till hans namn då hans släkt e den enda som heter så, de är väl ca 30 st i hela sverige, har själv ett berg-namn det finns gott om dem utan mig. Dottern heter redan pappans namn.
vårt bröllop ska starta vid 1.
jag har tittat, men inte fastnat för någon annan.
Nä, har haft sån hemsk huvudvärk nu, så nu ska jag ta tablett, ge lillan mat och sen sova. har nog en liten vaxpropp
här är i alla fall kyrka och lokal bokad. mitt största huvudbry är mat och fotograf
vi skickar våra inbjudningar vid jul samtidigt som vi skickar julkortet.
här går det långsamt framåt. Buketten är betald å kommer med posten inom 1 månad, ja jag kommer ha sidenrosor istället, tycker det är slöseri med pengar på riktiga som vissnar. Allt material till festprogram och inbjudningskort är köpt å utforminen e klara på de båda, kommer skriva allt för hand om min hand vill det, just nu har jag svårt att använda den. Har fått ledproblem tydligen, ska höra med en läkare om det på tisdag