MAJ 2010
Ja, vi får väl se vad det är för fel på min hand.
är det bara jag som gifter mig den 22/5 då?
Även om ett bröllop nu känns som en dålig idé pga alla gräl som är nu, men mycket är för att vi går hemma båda två och det tär på oss båda. Jag bara hoppas på bättre tider.
bra, då är man inte ensam
Vilka tider gifter ni er? Eftersom vi kommer ha en dotter på ca 1,5 år, så kommer vi ha bröllopet redan vid 1, så det inte blir så sent, för många gäster kommer vimmerby eller sundsvall och det är en bit till Flen
man vet aldrig när ett barn kommer, det kan komma innan el dra ut på tiden. Om ni vill ändra datumet kanske ni kan ta det i början på juni. Skulle få barn i böjan på mars, hon kom 5 daga innan jul.
jadå hon mår bra, enda är att hon har problem att bajsa, men vi har ju magdroppar för sånt, annars e hon bara liten, hon använder fortfarande vissa 50-plagg. Hon diagnoserades med BPD men jag har inte märkt ngt av det. Hon blev av med surgasen i början på juni
Jag ska fråga min brorsdotter om hon vill fortfarande vara näbb (hon skulle vart det men det bröllopet blev inte av) så blir hon stöd för Aurora, men jag tror inte hon kan gå än, så frågan är om jag ska göra ordning en vagn eller skrinda eller något, vad tycker ni?
Har haft jätteproblem att hitta ring, men hittade nu min på ebay, denna www.brollopstorget.se/hem/bluebride/gallery/phposv1zr.jpg fast jag ska ha den i gult guld, jag gillar inte vitt guld.
Har lite nya bilder i mitt galleri också. Min slöja, mitt halsband och Auroras klänning.
vi får se, ska önska oss en skrinda till henne i julklapp