Inlägg från: CiaLovesAndreas |Visa alla inlägg
  • CiaLovesAndreas

MAJ 2010

Åh, så skönt att ni inte skrivit femtielva sidor nu när jag jobbat!

Jag har dock inte så mycket att skriva. Har bara jobbat

Ang. färger så sa jag bara att jag ville ha med rött eftersom det är kärlekens färg och jag kan inte påstå att mannen bryr sig om det direkt.

• CiaLovesAndreas

Nä, nu är det dags för sängen så jag orkar gå upp 5.30 imorgon bitti *gäsp*

Ta hand om er!

• CiaLovesAndreas

johi,
    Min m2b var också på mig ang. budgeten igår. Så nästa steg är väl att göra en budget gissar jag, usch vad tråkigt!

Nu är det dags för jobb igen. Dyker nog in här ikväll igen.

• CiaLovesAndreas

Uj, så effektiva ni är.
    Jag har varken tänkt på vigselprogram eller festprogram iiiiihhhh, nu blir jag stressad igen

• CiaLovesAndreas
    snuttfia skrev 2009-07-29 17:03:55 följande:
    hehe, ska jag vara helt ärlig så vet jag inte ens vad som står i ett vigselprogram och knappt i ett festprogram ;)
    Åh så skönt att höra, då är jag inte ensam!

Helt OT, men är det nån som har koll på om mitt barn kan gå på dagis 15/vecka och att jag sen är mammaledig resten av tiden?
  • CiaLovesAndreas

Moon,
    Då är det ju smart med save-the-date-kort.

Jag har inte köpt nån tidning. Tänker att det finns så mycket på nätet. Men vem vet, nån dag kanske jag kommer hem med en

• CiaLovesAndreas

Nämen, vad har hänt??? Var är ni??

Kom på att jag nog måste jobba för att inte förlora min plats i LAS "kön".

• CiaLovesAndreas
    snuttfia skrev 2009-07-29 19:43:06 följande:
    Har varit och kollat på kyrkan nu och det var nog en av de vackraste kyrkor jag varit i! Sååååå lycklig nu och så fort det är slut på semester på pastorsexpeditionen så ringer vi och bokar! Åh, det var så mysigt, den är rätt stor men känns ändå intim på nåt sätt, vi blir ju så få och jag var rädd att det skulle bli konstigt med såpas stor kyrka... Men detta blir super *glad*
    Vad härligt!
  • CiaLovesAndreas

snuttfia,
    Du har helt rätt, jag som är ute och cyklar.

Jaja, nu har jag skickat en allmän intresseanmälan till landstinget. Dock är det nu anställningsstopp, så jag vågar inte hoppas för mycket.

Jaja, tillbaks till det roliga.....bröllop!!

• CiaLovesAndreas

Ska ni åka på bröllopsresa? Isåfall när och vart?
    Åker ni på sommaren eller väntar ni till hösten?

Svar på tråden MAJ 2010