MAJ 2010
Men du får ju inte skriva så...då blir jag ju nyfiken
johi,
Jag tänker som dig, ang. fotograferingen.
Men jag kommer ju ha fotografen med från tidig morgon, hos frisören och make up. Men att jag och mannen träffas några timmar innan själva vigseln ute vid festlokalen och tar kort i lugn och ro.
Martinaa,
Jag kommer säkert också ha rödgråtna ögon, är ju hur blödig som helst
Ja, vattenfast smink blir det här också
Välkommen Lilleke!
Då får väl jag rösta på 22:e som är vårt datum
Moon River,
Jag tänker som Martinaa, att det kan vara bra att sprida ut kostnaderna lite.
Grämer mig fortfarande över att jag inte köpte den där tiaran. Har dock inte gett mig ut att leta efter nån ny än, ska ta tag i det så småningom.
Martinaa,
Haha...vad söt du är!
Läste faktiskt inlägget ändå och tro det eller ej så blev jag inte särskilt nervös. Är kanske för trött för att bli det
Inatt drömde jag att vår bröllopskoordinator (ska ej ha någon på riktigt) sa att vårt bröllop kommer gå på 140 000:-
Sen fick jag smaka en ful tårta, inte alls sån jag vill ha. Säger bara: tur att det var en dröm!
snuttfia,
Jag håller tummarna!
Vill att mannen ska få tummen ur nu och kontakta sin jobbarkompis som äger festlokalen. Den är iofs prel.bokad men jag vill åka dit och se insidan och sen prata idéer och sånt
Uj, vad lugnt det är här inne.
Idag har jag köpt både tiara och halsband.
Var ju såklart tvungen att gå till klänningsaffären för att se så det passade. Tog då även med mina skor och det blev perfekt! Så nu längtar jag ännu mer.
Mannen kommer bara att ha sett mina skor, så det blir riktigt spännande
Mitt hår vet jag dock inte vad jag ska göra med, om jag ska ha det kort eller om jag ska sätta i förlängningar.
Fröken,
Ja det kändes riktigt bra. Så nu kan man lägga det bakom sig. Det som är kvar till min utstyrsel är underkläder som jag ska ha på bröllopet och sen nåt raffigt till kvällen
Sen tror jag att jag är färdig Om man bortser från smink och hår.
Fröken,
Härligt med en resa till New York!
Lite OT. Ni får gärna hålla tummarna för att min arbetsgivare hittar ett jobb till mig. Mitt sommarvik går ut på fredag och enligt regler och sånt så är de skyldiga att antingen ge mig en tillsvidare anställning eller förflytta mig nånstans. Förhoppningsvis får jag veta vad som händer på fredag.
Martinaa,
Tack!
Ja, jag hittade den på Glitter. Lagom med bling-bling
Jag borde väl också ta tag i trycksakerna snart. För nu är min utstyrsel snart klar. Är bara underkläder som ska införskaffas.
Äntligen hemma från jobbet!
Huh, så svårt det är att planera den stora dagen! Var och prel.bokade make up idag och satte tiden till 12. Tror ni man hinner bli sminkad och sen fotas innan vigseln eller blir det för tajt?
Vi kommer checka av i januari och då kan jag förhoppningsvis ändra tiden (om jag kommer fram till att det blir för stressigt) eller ska jag boka om det redan nu??