Inlägg från: CiaLovesAndreas |Visa alla inlägg
  • CiaLovesAndreas

MAJ 2010

Jag håller med om att det är svårt att köpa presenter till sambon.
    I år funderar jag på om han ska få ett par manschettknappar. Som han då såklart kan ha på bröllopet
    Fast det kanske är roligare om han får dem i julklapp, då är det ju inte sååå lång tid kvar tills han får använda dem. (Han fyller i okt)

• CiaLovesAndreas

Martinaa,
    Här är det tvärtom: jag som fyller 30 ca en månad efter bröllopet. Förhoppningsvis kan vi få till den eventuella bröllopsresan då, så det blir en liten kombination

Nu ska jag snart ge mig ut på stan på after work tillsammans med de andra sommarvikarierna som jobbade på samma ställe nu i sommar. Ska bli riktigt trevligt!

• CiaLovesAndreas

snuttfia,
    Usch vad jobbigt!

Idag gick vi till guldsmeden. Var rätt så säker på vad jag ville ha när vi gick in, men inte när vi gick ut Finns ju femtielva varianter att välja på
    På sätt och vis är det väl tur att det är ett tag kvar, samtidigt som jag säkert hinner ändra mig femtielva gånger tills det är dags att beställa.
    Det som jag har svårt för är att se framför mig hur resultatet blir. Ni vet, de ringar man provar passar ju inte alltid och sen ändrar man ju efter hur förlovningsringen är formad osv. Men jaja, det blir nog bra tillslut

• CiaLovesAndreas

Martinaa,
    Jösses, blir trött bara av att läsa ditt inlägg.
    Du har ju gjort massor. Visst är det skoj när man har tid och lust att springa omkring överallt

• CiaLovesAndreas

Martinaa,
    O jag ska ge mig tillbaka till guldsmeden och prata mer imorgon

• CiaLovesAndreas

snuttfia,
    Ja, det var skoj. Tänk att det verkligen är på riktigt!

Det är svårt det där med placeringar. Vi har det precis likadant med sambons föräldrar. Jag vet dock inte ännu vad för typ av bord vi ska ha. Vet ju inte ens hur vår lokal ser ut inuti Men på fredag får jag äntligen veta *längtar*

• CiaLovesAndreas

Hej tjejer!
    Var idag tillbaks hos guldsmeden och för tillfället står det mellan två ringar. Men just idag leder den ena, får se hur det blir nästa gång. Kommer väl skutta in där var och varannan dag nu framöver

Ikväll har vi haft barnvakt så vi passade på att sitta ute på torget och gå och bowla. Var riktigt trevligt!

• CiaLovesAndreas
    johi77 skrev 2009-08-20 20:41:44 följande:
    Äntligen svar från fotografen! Ska boka in en träff, ännu en pusselbit lagd!
    Skönt!
  • CiaLovesAndreas

snuttfia,
    Har tyvärr inga bilder.
    Men den ena känns för "blingig". Visst ska det synas att man har stenar i ringen, men till en viss del.
    Jag är inte sån "bling-bling-tjej" till vardags och har väl inga planer på att bli det efter bröllopet heller

Måste erkänna att jag är lite pirrig inför vår titt på festlokalen idag

• CiaLovesAndreas
    MajBrud2010 skrev 2009-08-21 10:31:40 följande:
    Hej alla majbrudar!Tänkte försöka hålla mig lite här nu framöver, är ju inte så långt kvar! ;)Känns skönt att hitta fler som ligger ungefär lika långt fram i planeringen som jag själv gör. I min närhet blir jag i det närmaste retad för min framförhållning. Kan dels bero på att de tror att vi ska gifta oss i slutet av sommaren och kommer få reda på majdatumet när vi skickar ut inbjudningarna ;)Vi var och tittade på lokal igår, rätt så fin, kommer bli jättebra med lite pynt och dukning och så! Kostade 500:- för ett dygn och 250:- för tillkommande dygn (kommer hämta nycklarna två dagar innan för att få gott om tid att fixa allt ;) ) Till Nu gifter vi oss: tror absolut att gästerna är villiga att lägga en hundring eller två för buss! Jag som gäst skulle verkligen uppskatta det!Ni kan väl lägga med en lapp i inbjudan att folk kan anmäla om intresse finns? Eller hur långt innan måste bussen bokas?
    Hej och välkommen hit!
    Hehe, jag tycker ju det är evigheter kvar tills det blir maj
Svar på tråden MAJ 2010