CiaLovesAndreas skrev 2009-08-28 16:01:17 följande:
Åh, mannen har piggat på sig, så ikväll ska vi kolla in festlokalen
Yeeey!!!
Nyligen hemkommen från (ett mycket regnigt) Göteborg där jag nu för första gången har beskådat mig själv i brudklänning. Kändes underligt. Kan tydligen fortfarande inte fatta att det verkligen händer och är på riktigt nu...!
De hade ju inte just den klänningen jag vill ha, men fick prova en liknande modell och den kändes riktigt bra. Nu vet jag att jag vill ha en "diamond white" istället för kritvit, och helt plötsligt så vill jag nog ha släp i alla fall, jag som bestämt mig för att välja bort de, haha. Testade att sätta en slöja i håret och det var också mycket finare än jag väntat mig, men tror jag ska avstå ändå. Kikade lite på tiaror med, men de var ganska stora där tyckte jag. De jag kollade på på Glitter var betydligt mindre... Vad kostade tiaran du köpte där Cia? De jag kollade på låg på cirka 200 kronor, medan de kostade runt 600-800 kronor i bröllopsbutiken idag...
Hann även kila in på In-Ex där jag köpte lite papper och färg som jag ska måla mina trolldegshjärtan till bordsplaceringen med och lite annat smått och gott. Det stället ska definitivt besökas igen innan maj, förhoppningsvis redan innan jul!
Hur går det för er andra i ert planerande?