Inlägg från: CiaLovesAndreas |Visa alla inlägg
  • CiaLovesAndreas

MAJ 2010

Martinaa,
    Japp, vigseln är kl. 15 och ja, frisyren kommer vara färdig när jag ska sminkas.

Men det kanske är bättre att ta sminket lite tidigare då. Det jobbiga är väl att det blir så lång dag då. Min frisör gissar på att mitt hår kommer ta ca 1-1½ timme. Har kort hår så det blir bara en frisyr...ingen avancerad håruppsättning.

Tror allt att jag får ta lite mailkontakt med vår fotograf och höra vad han säger. För vi vill ju fotas lite innan själva vigseln (kommer som sagt ha honom med hela dagen).
    Uj, vad jag svamlar!
    Tack för att du orkade svara på min fråga.

• CiaLovesAndreas

Martinaa,
    Nä, nån sovmorgon kommer det inte bli.
    Mu har jag maila fotografen, så nu är det bara att vänta på svar.

• CiaLovesAndreas

Nu har jag ändrat tiden för make up. Så nu känns allt bra igen

Välkommen hit 73an76an!

• CiaLovesAndreas

Hej tjejer!
    Äntligen har mannen fått tummen ur och kontaktat sin jobbarkompis som äger festlokalen. Så nästa fredag ska vi troligtvis åka dit och titta

Jag hoppas verkligen att jag får "domen" imorgon ang. jobb imorgon så de inte säger nåt i stil med "vi hör av oss", nu när jag bara gått och väntat på att det ska bli fredag.

• CiaLovesAndreas

Tack snuttfia!
    Ha det så skoj på Liseberg imorgon

Jag lovar att uppdatera er om saker och ting

• CiaLovesAndreas

Helt OT: Jag har fått jobb!!!! *glädjeskutt*

• CiaLovesAndreas

Tack så mycket!!

Martinaa,
    Vi tror vi kommer hamna nånstans runt 60 000:- mer än så vet jag inte om jag är villig att lägga.
    Vi ska också önska oss bidrag till bröllopsresa i bröllopspresent.

• CiaLovesAndreas

Tack för alla gratulationer!

Jag har oxå tänkt den tanken flera gånger om, att man kunde köpt hus, rest eller andra saker för de pengar som man nu kommer lägga på bröllopet.
    Men som ni säger:den här dagen upplever man förhoppningsvis bara en gång i livet.
    Jag vet hur mycket jag skulle ångra mig om vi gick till rådhuset. Vill ju få känna mig som en prinsessa för en dag

• CiaLovesAndreas

snuttfia,
    Jag hoppas oxå att min sambo kommer tappa hakan när han får se mig

Uj, vad jag ivrar iväg ibland. Vill redan köpa såpbubblor, men det kanske är liiite för tidigt.

Åh, vår tilltänkta värdinna tackade ja till uppdraget

• CiaLovesAndreas

Fröken,
    Vart ska ni åka på bröllopsresa?

Åhh, såg filmen Åter till Cold Mountain. Jösses vad jag bölade i slutet.

Svar på tråden MAJ 2010