MAJ 2010
Vi har prelbokat stället som ligger på landet, som ligger ca 5 min från kyrkan. Det som jag trodde att jag hade bestämt mig för
Vi har prelbokat stället som ligger på landet, som ligger ca 5 min från kyrkan. Det som jag trodde att jag hade bestämt mig för
snuttfia,
Låter som en bra idé att kolla upp det andra stället.
Vi har nu bestämt oss för att titta på lokalerna på Liv.
Har även skickat iväg ett mail till den lokal som vi har prelbokat för att kunna få lite prisuppgifter.
Pratade med en annan här på BT som fortfarande, efter 3 veckor, väntar på prisuppgifter från samma ställe. Måste erkänna att det inte känns så lovande.
Välkommen hit emmis! Vart i Sverige kommer ni gifta er?
emmis,
Ja, jag längtar efter att våra gäster ska få våra inbjudningskort, för då är det ju verkligen på riktigt!
Martinaa,
Det var snuttfia som hade "lokal-bekymmer"
Jag är ju iofs fortfarande i valet och kvalet om vilken lokal vi ska välja. Får bestämma mig efter fredag då vi sett båda lokalerna. Mannen ska väl också få ha nåt att säga till om gissar jag
Såg en jättefin brudbukett på bild idag. Kommer dock kosta 1500:- Känns lite saftigt, Vad tycker ni?
Det har ni nog rätt i. Dessutom såg den rätt avancerad ut. Men vi får väl se vad det blir.
Jag skulle vilja konservera den efteråt, nån som har nån aning om vad det kan kosta?
Välkommen hit EmMagnus!
Vi har inte fått några prisuppgifter än, så vår budget ligger fortfarande lite på is
Imorgon blir det titt på det, troligtvis, dyrare stället.
Äsch, mannen har gått och blivit förkyld så nu blir det ingen titt på lokalen imorgon. Vill ju inte gärna gå dit själv. Jag som hade sett fram emot det så mycket. Jaja, förhoppningsvis har de tid någon dag nästa vecka.
Åh, mannen har piggat på sig, så ikväll ska vi kolla in festlokalen
Martinaa,
Uj säger jag bara!
Jättefina lokaler! Men det som är det negativa är ju att det inte ligger så fint. Men huh så proffsiga de är.
Vi måste dock prelboka stället för att få ett möte och sitta ner och prata priser och hur vi vill ha det osv.
Tiaran jag köpte kostade 250:- om jag inte minns helt fel.
johi,
Vart ska du på bröllopsmässa?
johi,
Ja, i feb måste man ju nästan vara klar
Martinaa,
Hehe, och några stycken blev plötsligt allihop?
Martinaa,
Jag har inte kommit in i pysselsvängen än, om jag nu ens kommer göra det
Är mer inne i lokal-tänket.
Vi gifter oss också 22 maj kl 15
Hej tjejer!
Här är det lite lugnt på bröllopsfronten, är mer inne i dagissvängen nu
Har fått en offert än så länge och nu i mitten av månaden ska vi till andra lokalen och prata lite priser. Sen blir det till att räkna och se vad vi har råd med.