Inlägg från: CiaLovesAndreas |Visa alla inlägg
  • CiaLovesAndreas

MAJ 2010

snuttfia,
    Ja, visst kan det vara bra att sprida ut det och bubblorna var inte dyra, så det är ju nästan att man måste slå till
    Jag har en stor ask med lock där jag tänkte att bröllopsrelaterade saker kan ligga. Än så länge bor min tira, halband och örhängen där

Japp, det är den filmen. Väl värd att se

• CiaLovesAndreas

Martinaa,
    Ja, det är riktigt smidigt med en låda

Uj, jag har redan hunnit prova min klänning 2 gånger sen jag hittade den

Helt OT: Nu har vi flyttat ut dotterns säng från vårt sovrum, så det blir en spännande kväll/natt.
    Vi har skaffat en sån babywatcher. Rummen ligger iofs inte så långt ifrån varandra, men det känns ändå bättre.

• CiaLovesAndreas

snuttfia,
    Hmm, blir en konstig kväll/natt. Dottern vaknade precis efter en ca 2 timmar lång tupplur. Undrar när hon kommer somna ikväll?

Fortsätter att vara OT: Dottern kissade på pottan för första gången idag! Snacka om att vara en stolt mamma

• CiaLovesAndreas

Martinaa,
    Det är inte lätt det där.
    Vi har ju tidigare inte fått nåt vettigt lånelöfte till hus då jag inte haft nån fast inkomst. Men nu när jag fått en fast tjänst, så är det inget som hindrar oss.
    Men nu har vi ju då bestämt oss för bröllop och vi har inte råd med båda, ialla fall inte samtidigt
    Vi bor i en hyreslägenhet.

• CiaLovesAndreas

Uppdatering: Natten gick jättebra!

Ahhh, att det ska vara så svårt med in- och utgångsmusik!

• CiaLovesAndreas

Vad tycker ni om nån av dess som ingångslåt?

• CiaLovesAndreas

Fröken,
    Åh, vad skoj med roadtrip!

Ja, musik är verkligen svårt. Det jag vet är att jag vill ha en pampig ingångsmusik och sen ev. nåt lättare när vi går ut.

Musik nr.2 är ju mäktig, men man måste ju kapa den för den är så väldigt lång. Sen vill man ju få med det mäktiga också

jaao,
    Ja, visst är den härlig! Just nu tror jag den leder. Men det kan ju hinna ändras femtielva gånger

• CiaLovesAndreas

snuttfia,
    Skönt att inskolningen gick bra. Om två veckor är det vår tur, vågar knappt tänka på det...min lilla bebis

Just nu längtar jag efter fredag då vi äntligen ska till vår festlokal. Då får vi ju veta hur mycket de fixar med. Ska bli rlktigt skoj!

• CiaLovesAndreas

johi,
    Jag vill ju också ha en "rolig" låt när vi går ut. För då gissar jag att all nervositet släppt

Skönt att ni nu bokat lokalen!

Ang. fotografen låter det nog vettigt att ha ett alternativ eftersom ni fortfarande inte fått nåt svar.

• CiaLovesAndreas

nu gifter vi oss,
    Jag skulle också välja lokal nr 1.

Svar på tråden MAJ 2010