Inlägg från: CiaLovesAndreas |Visa alla inlägg
  • CiaLovesAndreas

MAJ 2010

Fröken,
    Det är ju sån känsla man ska ha
    Nu kan jag inte annat än längta efter nästa ring. Den kommer bli så fin. Lite blingbling, men inte alls för mycket, precis lagom!

Åh, jag tror nästan jag har hittat de inbjudningskort jag vill ha
    Enda kravet jag hade när jag gick in och letade var att det skulle vara vinrött med på kortet

• CiaLovesAndreas

Fröken,
    Jag tror inte att jag kommer ha slöja. Det ingår en bred sjal till min klänning så den kommer jag ha över axlarna i kyrkan. Ska jag dessutom ha slöja så känns det som att det blir lite som kaka på kaka, eller vad tror ni?

Jag kommer vara så lat att vi beställer från nätet. Har inte alls nån pysslig ådra i mig.

• CiaLovesAndreas

Fröken,
    Tack så mycket!

Mannen spelar tv-spel och dottern tittar fascinerat på. Så jag har bosatt mig här framför datorn. Vet dock inte om jag ska leta bröllopssaker.

• CiaLovesAndreas

johi,
    Ska genast gå in och kolla på nätet

Skönt att det inte bara är jag som tänker så om slöjan. Så jag tror jag håller mig borta från den

Har ni koll på hur ni ska göra med ert hår? Jag har kortklippt nu men har väl mina funderingar på om jag ska sätta in extensions (eller vad det nu heter).
    Det ser inte helt konstigt ut med kort hår till klänningen. Men då blir det ju isåfall ingen direkt uppsättning.

• CiaLovesAndreas

johi,
    Då kanske jag ska hoppa över extension då. Tål verkligen att funderas på. Glömde säga att jag tänker satsa på tiara. Tror jag har hittat en jag vill ha på Glitter, har dock inte köpt den än.

Jag som jobbar inom vården får ju knappt visa upp mina ringar (Förlovnings- och vigselring)
    Jag får byta yrke

Ja, det är jätteskoj att det är fart på denna sida och tack allihop för all feedback jag får! Är ju så svårt att prata med mannen när han inte får veta hur klänningen ser ut.

Nu ska jag dock försöka slita mig härifrån. Vi ska gå ut en sväng på stan.
    Men jag lovar att ni kommer höra från mig igen
    Kram på er allihop!

• CiaLovesAndreas
    patrikoannika skrev 2009-07-24 16:34:39 följande:
    Mycket spännande att vara så traditionell - att mannen inte får se klänningen.
    Ja, känns mest spännande så
    Men vi får väl se om jag kommer klara av det....jag menar, det är ju x antal dagar kvar

Välkommen hit moule! Ni har samma datum som vi och du är inte ensam om att längta
  • CiaLovesAndreas

Fröken,
    Tack! T.om. mannen tycker de är fina

Jag röstar på nummer två av håruppsättningarna.

Jag vet heller inte vad jag ska ta tag i. Vill ju inte göra allt nu heller, utan göra lite då och då.

Ska ni ha barn på middagen/festen?
    Vad ska ni ha för gravyr i vigselringen?

• CiaLovesAndreas

Ja, jag tror nog det. Vi kan ju inte sitta sysslolösa sista månaden

Vi kommer ha med barn, eftersom vi själva har barn. Vi kommer ju bjuda alla potentiella barnvakter till bröllopet så vi har helt enkelt ingenstans att lämna henne. Så då känns det som att vi "måste" bjuda barnen.

Vi hade väl tänkt runt 40 pers. Men nu när vi skrivit en prel. gästlista så kom vi upp i nästan 60 pers Så antingen blir det till att spara ordentligt eller rensa i listan.

Svar på tråden MAJ 2010