• Fenixx

Bröllop 2010 nr7

Då var det dags att dra igång ännu en ny tråd för oss som planerar för fullt inför nästa års fantastiska bröllop som väntar.

alla gamla som nya 2010-planerare är välkomna hit för att diskutera och ge råd och stöd till varandra.

Några av våra tidigare trådar:
    www.brollopstorget.se/Forum-1-9/m2981596.html
    www.brollopstorget.se/Forum-1-9/m3097930.html
    www.brollopstorget.se/Forum-5-21/m3197178.html
    www.brollopstorget.se/Forum-5-21/m3321400.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-06-22 14:05
    Januari 2010:
    Ninni84r 9/1
    Mariavw 23/1
    Karin längtar 30/1

Februari 2010:
    Elbe 13/2
    Selma2010 20/2

April 2010:
    Molnis 17/4
    Pandis81 24/4

Maj 2010:
    maj2010: 15/5
    Zavannah 15/5
    Lill larsson 22/5
    Therese Ericsson 22/5
    Miapia 34 22/5

Juni 2010 :
    yatzy86: 5/6
    emelieochjohan: 5/6
    bettertogether: 19/6

Juli 2010 :
    Fenixx: 3/7
    Krystal: 3/7 (ev 7/7)
    Tokisen: 10/7
    kullabert 10/7
    periwinkle: 10/7
    Lycklig81: 17/7
    suzem 24/7
    Sarahkka: 31/7
    Clea: 31/7
    Diz: Skiftet juli/augusti

Augusti 2010 :
    Sunzhine: 7/8
    Sundance: 14/8
    zorken19: 14/8
    cire: 21/8
    humlan66: 28/8 ( ev 21/8)
    workoutgirl: 28/8

Asfaltblomman 25/9

• Svar på tråden Bröllop 2010 nr7
  • Fenixx

ja själv har jag precis mailat våran fotograf och hoppas att hon inte är bokad på vårat nya datum! hon ska förresten själv gifta sig nästa år.

• CiaLovesAndreas
    Fenixx skrev 2009-07-20 13:05:47 följande:
    ja själv har jag precis mailat våran fotograf och hoppas att hon inte är bokad på vårat nya datum! hon ska förresten själv gifta sig nästa år.
    Håller tummarna att hon är ledig.
  • workoutgirl

Helt OT men är det nån i tråden som brukar vara i London ofta? Jag är på jakt efter nån bra restaurang där. Helst inte för dyrt

• CiaLovesAndreas

Fenixx,
    Jag håller med om att det är tur att BT finns. Min M2b skulle bli tokig på mig annars

• Sundance

Bettertogether: Du som är så duktig på blommor. Jag funderade på en grej... Jag har ju tänkt ha sådana där blomsterbollar längst med gången fram till vigselplatsen. Skulle man kunna använda dessa som dekoration på borden sedan på kvällen? Typ bara lägga dem på en urna. Eller måste rosorna ha skaft i bordsarrangemangen?

• MissMijah
    pandis81 skrev 2009-07-19 22:19:24 följande:
    tack vännen det ska jag göra.. =) Dom hälsar tillbaka .. Vi måste ses snart. Bara ta något att dricka och prata. Vet tyvärr inte när vi kan komma ner till linköping nästa gång. Men jag hoppas snart. Jag hoppas även att eran dag blir helt underbar. Du får höra av dig så jag får se lite bilder. saknar dig vännen. kramar =)
    Ja klart att vi ska ses snart! Utan karlar kanske Ta några drinkar som sist och bara prata om allt och inget. Jag saknar dig också! Klart du får se bilder från bröllopet Hjärtat!
    mega kramar!
  • MissMijah

humlan: nej fy fan säger jag! stackare! Att folk har hjärta att lura andra så??!

jenny: nya tag gumman!

• Lycklig81

nu va de ett tagsen man va här och läste..befinner mig i småland nu hos min föräldrar. Imorgon blir de Halmstad..vem vet kanske prova lite brudklänningar :)

måste hitta en klänning till ett bröllop jag ska på nu den 1 aug. tycker de är jätte svårt allt är så kort...vill inte ha kortklänning..el rättare sakt för kort klänning..usch har inga snygga ben..sen är dom blåslagna efter allt springande efter lillan :)

blir nog att bytta kyrka här oxå..hittade en jätte fin festlokal men de tar 2h att köra mellan kyrkan och festen..så de får bli en annan kyrka :)

skönt å skriva av sig lite :)

• Pingstdagen2010
    Humlan66 skrev 2009-07-20 09:49:44 följande:
    Onej verkar som jag har blitt blåst på brudklänningen IGEN *grrrr* det skulle ta mellan 35-40 dagar att få min klänning och nu när det har gått och jag mejlade honom , men inget svar . Började kolla upp honom på ebay och vad tror ni jag ser * inte längre registrerad användare*.
    Åh, vad tråkigt att du blev lurad! Har det hänt flera gånger?
  • Sundance

Ja, jag blir bara mer och mer skeptisk. Det är säkert många som fått hem sin Kina-klänning och varit jättenöjda men jag tycker det är oroväckande många som har blivit blåsta. Eller så har de behövt bättre på sömnaden lite eller sy i tyngder nertill osv osv. Jag blir mer och mer säker på att jag vill prova i butik och köpa den jag provar. Men visst hade det lockat att komma undan för en bråkdel av butikspriset men det är nog inte värt det. Känner jag... Hade funderat på att köpa på Ebay men vågar nog inte det heller längre.

Svar på tråden Bröllop 2010 nr7