• Fenixx

Bröllop 2010 nr7

Då var det dags att dra igång ännu en ny tråd för oss som planerar för fullt inför nästa års fantastiska bröllop som väntar.

alla gamla som nya 2010-planerare är välkomna hit för att diskutera och ge råd och stöd till varandra.

Några av våra tidigare trådar:
    www.brollopstorget.se/Forum-1-9/m2981596.html
    www.brollopstorget.se/Forum-1-9/m3097930.html
    www.brollopstorget.se/Forum-5-21/m3197178.html
    www.brollopstorget.se/Forum-5-21/m3321400.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-06-22 14:05
    Januari 2010:
    Ninni84r 9/1
    Mariavw 23/1
    Karin längtar 30/1

Februari 2010:
    Elbe 13/2
    Selma2010 20/2

April 2010:
    Molnis 17/4
    Pandis81 24/4

Maj 2010:
    maj2010: 15/5
    Zavannah 15/5
    Lill larsson 22/5
    Therese Ericsson 22/5
    Miapia 34 22/5

Juni 2010 :
    yatzy86: 5/6
    emelieochjohan: 5/6
    bettertogether: 19/6

Juli 2010 :
    Fenixx: 3/7
    Krystal: 3/7 (ev 7/7)
    Tokisen: 10/7
    kullabert 10/7
    periwinkle: 10/7
    Lycklig81: 17/7
    suzem 24/7
    Sarahkka: 31/7
    Clea: 31/7
    Diz: Skiftet juli/augusti

Augusti 2010 :
    Sunzhine: 7/8
    Sundance: 14/8
    zorken19: 14/8
    cire: 21/8
    humlan66: 28/8 ( ev 21/8)
    workoutgirl: 28/8

Asfaltblomman 25/9

• Svar på tråden Bröllop 2010 nr7
  • Sundance

Jag är superfundersam vad gäller dansen. Min m2b kan INTE dansa. Och jag är dansare så självklart drömmer jag om att få göra ett shownummer á la Dirty Dancing eller So you think you can dance eller ett riktigt coolt swingnummer eller en riktig fox á la Sinatra eller Astair. Kan man dansa sin första dans med någon annan ?

• Fenixx

Var såå fantastiskt roligt och ni var bägge otroligt fina mysifer!!
    ser själv emot att få se bilderna på er från fotografen!(som jag fick tjuvkika lite på i kameran på plats)

• Fenixx

sundance>> kan ni inte annars ta en mer lugn dans ihop och sen kanske du kan överraska alla med att det byts ut en låt till en mer fartig och du gör nån dansshow runt din make som är lite spexig eller "retlig" till han!

• CiaLovesAndreas

Var det bara jag som fick tårar i ögonen av klippet?

• Fenixx
    CiaLovesAndreas skrev 2009-07-23 19:58:05 följande:
    Var det bara jag som fick tårar i ögonen av klippet?
    uch jag tycker man får det av det mesta nu när man ser om bröllop osv nu för tiden.

ska inte ens prata om när jag och mysifer såg på sex and the city-filmen på bio!!!
  • CiaLovesAndreas

Fenixx,
    Ja, visst är det så!!
    Snacka om att vara blödig Tror dessutom att jag har blivit ännu blödigare sen jag blev mamma.
    Har jättesvårt att se den där reklamen för barncancerfonden

• Fenixx

jo tack mitt kom också när jag hade fått barn... oj vad mycket känsligare man har blivit!

• CiaLovesAndreas

Fenixx,
    Jag trodde inte att jag kunde bli mer känslig än vad jag var innen bebis, men huh så fel jag hade!

Jaja, tillbaka till bröllopssnacket

• mysifer

hur ska det då gå för mig som är blödig redan??

blev rörd till tårar i lördags när jenny höll ett fint tal
    ser också fram emot fotografens bilder! ska bli så spännande. fick se ett par men fanns ju mååånga fler.

• Bettertogether

HON KOMMER!!! Min vän kommer hem från USA tidigare för att kunna vara med på vårt bröllop och sjunga duett i kyrkan! :D Fantastiskt!
    ...och inte nog med det. När jag beklagade mej över att pianisten var lite väl dyr för en timme i kyrkan envisades hon med att stå för kostnaderna för pianisten (eftersom hon ansåg att HON ville ha just den pianisten... som för övrigt varit hennes piano- och musiklärare flera år)... Jag försökte säga henne att det är alltför mycket, men det tyckte inte hon. Vilka vänner man kan ha va!? :D

Svar på tråden Bröllop 2010 nr7