• Fenixx

Bröllop 2010 nr7

Då var det dags att dra igång ännu en ny tråd för oss som planerar för fullt inför nästa års fantastiska bröllop som väntar.

alla gamla som nya 2010-planerare är välkomna hit för att diskutera och ge råd och stöd till varandra.

Några av våra tidigare trådar:
    www.brollopstorget.se/Forum-1-9/m2981596.html
    www.brollopstorget.se/Forum-1-9/m3097930.html
    www.brollopstorget.se/Forum-5-21/m3197178.html
    www.brollopstorget.se/Forum-5-21/m3321400.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-06-22 14:05
    Januari 2010:
    Ninni84r 9/1
    Mariavw 23/1
    Karin längtar 30/1

Februari 2010:
    Elbe 13/2
    Selma2010 20/2

April 2010:
    Molnis 17/4
    Pandis81 24/4

Maj 2010:
    maj2010: 15/5
    Zavannah 15/5
    Lill larsson 22/5
    Therese Ericsson 22/5
    Miapia 34 22/5

Juni 2010 :
    yatzy86: 5/6
    emelieochjohan: 5/6
    bettertogether: 19/6

Juli 2010 :
    Fenixx: 3/7
    Krystal: 3/7 (ev 7/7)
    Tokisen: 10/7
    kullabert 10/7
    periwinkle: 10/7
    Lycklig81: 17/7
    suzem 24/7
    Sarahkka: 31/7
    Clea: 31/7
    Diz: Skiftet juli/augusti

Augusti 2010 :
    Sunzhine: 7/8
    Sundance: 14/8
    zorken19: 14/8
    cire: 21/8
    humlan66: 28/8 ( ev 21/8)
    workoutgirl: 28/8

Asfaltblomman 25/9

• Svar på tråden Bröllop 2010 nr7
  • Veronicamy

Bettertogethe.. vilken underbar vän!!! =) kul att få ha med sina nära o kära på sitt bröllop :)

vanya.. min tärna e preciiis likadan! bättre kunde ja inte tänka mig att ha vid min sida!!

mia... va kul!!! har ni ställe??

• Mia 77
    Veronicamy skrev 2009-07-24 10:45:14 följande:
    Bettertogethe.. vilken underbar vän!!! =) kul att få ha med sina nära o kära på sitt bröllop :)vanya.. min tärna e preciiis likadan! bättre kunde ja inte tänka mig att ha vid min sida!! mia... va kul!!! har ni ställe??
    Näe inte riktigt än... Troligen kommer det bli utomhus vid havet då vi bor så nära. Får väl boka kyrkan för säkerhets skull
  • Veronicamy

mia. låter jätte mysigt. vi ska med vara utomhus om det regnar har dem ett "glashus" vi som ska vara i =)

• Humlan66
    CiaLovesAndreas skrev 2009-07-24 10:00:56 följande:
    yatzy,Se på tecknad film utan att jag gråter är i stort sett omöjligt. Ta bara Lejonkungen och Ice age
    Här har ni Drottningen av ÖVERKÄNSLIG och blödig- ha ha ha
    Jag är riktigt pinsam ibland ska ni veta.Tex..Jag har ju gjort kort och grejjer när folk fyller år osv- tycker det är roligt att fixa själv och får jag berömm av fler än en *s* ja då börjar det tåras. Eller film då , minsta lilla så bölar fröken här och för att inte tala om orgelmusik eller kyrkklockor

Nää det är faktikst så man skäms och jag undrar hur det ska gå på dagen D. Hjälper lugnande tro ?? Fniss
  • CiaLovesAndreas

Jag kan gå med i din klubb när det gäller orgelmusik och kyrkklockor Så jag undrar också hur det kommer gå på dagen D

• Fenixx

ja uch man är ju bara så rörd när man varit på vänner/släkts bröllop så vill inte tänka på ens egna!

åhh vad roligt att din vän hinner komma till erat bröllop och kan sjunga och fixa så för er!!

• sunzhine

Vi va o tittade på ringar igår igen, så nu har vi två modeller som vi står o väger mellan, den ena skulle bli specialgjord för oss då vi ville göra vissa ändringar. Men jag gillar fortfarande den vi hittade först. Måste gå o prova dem igen, typiskt det är på 2 olika affärer så man inte kan jämföra...

• Bettertogether

Nu är jag SÅ trött efter att ha bundit en klotrund brudbukett av enbart rosor åt en väninna tills imorgon :) Men den blev väldigt speciell och vacker! :) Bilder kommer!

• CiaLovesAndreas
    Bettertogether skrev 2009-07-24 16:00:12 följande:
    Nu är jag SÅ trött efter att ha bundit en klotrund brudbukett av enbart rosor åt en väninna tills imorgon :) Men den blev väldigt speciell och vacker! :) Bilder kommer!
    Är det svårt?
    Jag är sugen på att ha enbart mörkröda rosor i min bukett.
  • Bettertogether

Det var faktiskt inte alls speciellt svårt... bara man kan tekniken :) Jag var nervös i onödan måste jag säga, för det gick så smidigt så! Den blev kanske lite väl stor, men nu vet jag ju till nästa gång :)

Jag satte en bild i mitt galleri, men den är inte särskilt bra då man inte ser hela skaftet heller eftersom jag har plast runt. Men på skaftet är det sidenband och två pärlor fastlimmade. Imorgon när bröllopsfesten är slut ska jag sätta in bättre bilder av buketten, corsagen och tärnarmbandet :)

CiaLovesAndreas skrev 2009-07-24 17:44:21 följande:
    Är det svårt?Jag är sugen på att ha enbart mörkröda rosor i min bukett.
Svar på tråden Bröllop 2010 nr7