• BlomAnna

Bröllops fotograf i Göteborg

Är det någon som kan rekommendera bröllopsftograf i Göteborgsområdet? Gärna även tips på mindre etablerade fotografer.

Tack

• Svar på tråden Bröllops fotograf i Göteborg
  • Essovich

Jag fick inte ens tipsa om sidan som nämnts här ovan trots att den riktar sig till många fotografer och modeller.....ganska löjligt!!

/Jessica

• Hoffsennanen Tottoplex

this sucks....då borde väl det lättaste vara att ta bort hela tråden direkt?:-S de gjorde de med en jag skapat...för ingen kan ju svara på ts fråga:-S

• Tx2

Tipsa och länka får man, om man följer nedanstående regler som finns för forumet.

Privatpersoner som har köpt en tjänst eller produkt får svara på förfrågningar om hjälp och då lämna tips och länkar till företag som kan vara till hjälp för andra medverkande, dock med följande inskränkningar. Man får inte posta:

* länk eller företagsnamn i inlägg utan motivering.
    * tips som är orelevant för sammanhanget.
    * starta en ny tråd för att tipsa om ett företag eller en tjänst.
    * tips mer än 3 gånger om samma företag/produkt/tjänst under ett halvår, allt därutöver tolkas som reklam.

Tipsen ska postas i forumet, man får inte begära att personer ska maila eller ringa för att erhålla tipset eller själv uppge kontaktinfo för att ge tipset.
    Tips måste vara oberoende, dvs den som postar inlägget får inte ha en främjande anknytning till företaget/produkten/tjänsten (anställd eller liknande).

• Narcisse

För varje gång jag går in och tittar på www.ottossonphoto.com's sida blir jag mer och mer förälskad. Fantasifulla, vackra och roliga bilder. De håller till norr om Göteborg. Har blivit fotad i andra sammanhang av dem och de är mitt självklara val till mitt eget bröllop! /Christina

• rottizz1

nouna andersson tar fina bilder

• EmMa09

Vi hade Veronica som har skaparateljen.com
    Hon är en underbar fotograf som man har lätt att slappna av inför. Våra foton blev precis som vi ville ha dem! Jag rekomenderar henne varmt! Hon finns i Gbg

• BlomAnna

Tack för alla jätte bra tips!!

• Humlan66
    Tx2 skrev 2009-06-18 12:21:22 följande:
    Tipsa och länka får man, om man följer nedanstående regler som finns för forumet.Privatpersoner som har köpt en tjänst eller produkt får svara på förfrågningar om hjälp och då lämna tips och länkar till företag som kan vara till hjälp för andra medverkande, dock med följande inskränkningar. Man får inte posta:* länk eller företagsnamn i inlägg utan motivering.* tips som är orelevant för sammanhanget.* starta en ny tråd för att tipsa om ett företag eller en tjänst.* tips mer än 3 gånger om samma företag/produkt/tjänst under ett halvår, allt därutöver tolkas som reklam.Tipsen ska postas i forumet, man får inte begära att personer ska maila eller ringa för att erhålla tipset eller själv uppge kontaktinfo för att ge tipset.Tips måste vara oberoende, dvs den som postar inlägget får inte ha en främjande anknytning till företaget/produkten/tjänsten (anställd eller liknande).
    ja det gjorde jag -likt förbannat fick jag en varning iaf - ÄR inte detta ett bröllopsforum där vi ska HJÄLPA varann ??
  • 20090725

nä, det e det inte, men om man inte anmäler det så finns risken att det finns kvar!

och ett litet tips humlan66, citera aldrig sånna inlägg, då kommer det finnas kar även om det tas bort i ditt citat.

men sånna personer som marknadsför sig själva på det sättet borde bli avstängda för alltid! det är min åsikt iallafall!

förlåt ts, ville bara få sakt det! å lycka till med sökandet av fotograf, ni kommer att hitta en som passar er perfekt!

vi kommer själa ha en kompis som fotar så jag har ingen att rekomendera heller!

• ConnyD

hmmm jag fick fyra inlägg bortplockade och stängdes av en vecka. och då tipsade jag inte ens om någon utan berättade bara lite allmänt om fotografering. visserligen utifrån mina egna erfarenheter men faktist utan att ge någon länk eller ens namn till mitt företag. suck man undrar lite om detta forum verkligen är tänkt som hjälp åt blivande brudpar eller enbart för att dra in pengar

Svar på tråden Bröllops fotograf i Göteborg