Inlägg från: FruLjungberg |Visa alla inlägg
  • FruLjungberg

Går ni själva eller blir ni överlämnade?

JD: skämtar du eller r du allvarlig för incest är inget roligt överhuvudtaget..

Jo han är mannen i mitt liv, han kommer tyvärr alltid på plats ett sen min gubbe. Vi kämpade som fan för att få honom och förlorade honom nästan under graviditeten.

Och jag vet att sonen med kommer före mig när det gäller min gubbe. Barnen kommer först..

• FruLjungberg

Som sagt vi har inget familjehuvud. ingen som bestämmer. Jag och min kilel tar alltid 50% i alla beslut. varken mer eller mindre.

Men jag sa ju bara det var en tanke vet inte ens om jag ska fråga min pappa.. om ens göra det.

så han kan sitta med två andra kärringar menar du hahha..

• FruLjungberg

finns en ingång i kyrkan..

tycker inte det ser så snyggt ut när bägge gå och då tittar inte alla på bara mig.

Men då går jag väl för fan själv så ni håller tyst någon gång!

• FruLjungberg

Kan du sluta vara otrevlig?
    Uppvisning av bruden klart det handlar om om det bara handlat om att gifta sig hade vi kunant ha mjukisbrallor, en vanlig plastring och uppsatt hår..

Nej då det ska plockas och vaxas ovh polers, hårförlängning bleka tänder, locka hår. fixa fejk naglar manikyr som inte ens syns i skorna, dyra klänningar för 10 tusen massa blommor för lika mycket. osv....

Det är väl klart det handlar om att visa upp sig vem hade annars gjort allt detta.

hade det bara handlat om att gifta sig hade det kvittat om hur man såg ut. I med och motgång sägs det väl?

• FruLjungberg

Folk lägger 150 tusen i snitt på bröllop i sverige.. klart det handlar om att visa upp sig...

• FruLjungberg

Vi skall ha nersläkt i kyrkan men ingen spotlight. ska ha levande ljus i hela kyrkan OM det blir kyrka.. Blir kanske vigsel i restautangen för vi väljer kansk en mer remote restaurag vid vattnet. inget är bestämt eller bokat.

• FruLjungberg

Förstår du inte vad jag menar. hela grejen är ju så kommerciel egentligen som jul osv.... Hade det bara handlat om kärlek hade man kunnat gå naken...

(förlåt om jag brusar upp med har mkt hormoner(gravid) mår illa och kokar just nu)

• FruLjungberg

Jo men brudgummen gör ju inte alls lika mkt som bruden...

• FruLjungberg

Jo det är visat att folk lägger detta i snitt på sina bröllop i just sverige.

• FruLjungberg

Nej vaxa mig tänker jag inte göra speciellt inte när jag e gravid, gör väl hiskeligt ont, och långa naglar har jag redan själv.. men fixa håret gör ag men inte hos frissan..

klart vi bägge vill lägga pengar på det och vill ha fest osv. men mycket är komerciellt om man tänker efter.

• FruLjungberg

Okej alla säger det gör ondare när man är gravid.

Jo om vi kommer ha präst vet jag ej ännu. försöker ännu hitta lokal...ska ut och spana imorgon

• FruLjungberg

Jo men svar på HUR NI GÖR eller ska göra har jag inte fått bara en massa det är kvinnoförnedrande, gammal tradition.. osv..

• FruLjungberg

Jo det läste jag och det lät väldigt fint. Vet ej ännu om vi ska ha kyrka så jag & min gubbe har inte diskuterat hur vi ska göra och hur han vill göra. men får väl göras snart.

• FruLjungberg

Har aldrig sagt jag SKA göra det utan lekt med tanken. därför ar jag nyfiken på hur ni gjort det. men jag tror nog jag skiter i denna tråden för folk drar det bara vidare och vidare..

dessutom vem har sagt vi ska vara i kyrka..? det är ännu ej bestämt

Svar på tråden Går ni själva eller blir ni överlämnade?