• Frujj

Fikasugna Göteborgsfrugor slutar aldrig tjöta. Tråd 13...typ!

Carma: Åh, vad roligt med de första stegen!
    Nibla: Skönt att kissekatt är hemma igen. Kanske hade hon letat lite skugga nånstans.
    Bauti: De har nog rea där på Lovely mama tror jag, såg det i GP. Flyttrea har jag för mig. Shoppa på!

• Frujj

Trött idag. Maken fick åka in igår med sin ep. Usch så obehagligt. Men nu verkar det bättre. Kom hem kl 2 på natten. Fattar inte att de skickar hem folk från akuten mitt i natten ?!?!

• Frujj

Jo, han har det sen 4 år tillbaka. Väldans otrevligt men som tur är händer det inte så ofta *peppar pepparÄ. Hittills 3 ggr på 4 år, senast igår då. Men får lite känningar då och då.

• Frujj

På tal om babygrejor, ett tips till er som ska shoppa sånt, H-land är billigare på många saker än B-hörnan, (ja ni fattar vilka affärer jag menar, vill inte skriva ut hela namnet här ifall..)vi köpte ju ny bilbarnstol för några veckor sen och det skiljde flera hundra, igår var jag och köpte solskyddskläder till dom två små och det var exakt samma plagg i båda affärerna men 70 kr billigare på H-land. :)

• Frujj

Kommer också gärna in och lunchar nån dag men när det är lite svalare. Rena självmordet att åka buss i den här värmen. Lille O gillar det inte alls och gnäller på om det blir för varmt.
    :(

• Frujj

Carma: Jag har köpt UV-kläderna på Happyland på Backaplan. De finns även på Babyhörnan men Happyland är billigare. Dom finns även i några webbutiker och på tillverkarnas egna webbutiker iaf på www.sunblock.se
    Köpte en sunsuit till lilleman och en leisure-tröja till W. Han hade en sunsuit sen tidigare.
    Just ja! Det finns även uv-kläder på Lindex.
    Tycker de verkar fungera kanonbra! Inga röda märken eller nånting på W, som ändå har badat som en galning flera dar i rad nu.

Idag har vi varit ute med båten, tog med svärfar som "extrakapten" vågar inte riktigt ge mig ut med hela familjen i båten med N som enda "kapten" om det skulle hända nåt. Jag kan inte så mycket och med tanke på vad som hände tidigare i veckan vill då jag inte utsätta mig för den risken.
    Synd, jag som hade fantiserat om att vi skulle åka ut en vecka eller nåt och låta vädret styra hur länge vi kände för o vara ute och vart vi skulle åka. Men det får vi väl ställa in nu. Hmm hyra en stuga istället kanske... :)

• Frujj

utsätta OSS för den risken menar jag.

Nibla: Hoppas du får en jättetrevlig fest imorgon!

• Frujj

Idag blir Lilla L och Lille O 10 månader!

• Frujj

Hej i semestern!
    Behöver några snabba tips, min 22-åriga kusin och hennes kompis kommer hit från Australien imorgon och stannar till lördag. Vad ska man hitta på?? Gå på stan o bara strosa, ta en glass, åka Paddan, Marstrand, Älvsborgs Fästning, Bohus Fästning... vad är kul när man är 22??? Hehe (hm jag börjar nog bli gammal... )

Svar på tråden Fikasugna Göteborgsfrugor slutar aldrig tjöta. Tråd 13...typ!