Fikasugna Göteborgsfrugor slutar aldrig tjöta. Tråd 13...typ!
Hello!
Idag har jag o mina 3 kids turistat i stan med min aussie-kusin som är här på besök med sin kompis. De åkte Paddan (jag åkte inte med.. vart skulle jag göra av vagnen...) sen gick vi upp o ner Avenyn o Kungsgatan... sen till Universeum och sen vips! hade den här dan gått!
Igår var de här och åt middag och jag skulle vara käck och testa min chokladfontän jag fick när jag fyllde år sist. Smälte choklad och kondenserad mjölk och så i med lite mjölk... Seeeegt som fudge blev det så den stackars fontänen fick jobba hårt, men det var gott gott gott!! Doppade frukt i den rinnande chokladen.:)
Så... nån som planerar nån fest o vill ha en chokladfontän så finns en här som kan lånas :D
Imorgon blir det Haga och sen räkmacka på Gothia Towers med kusin + kompis.
Mitt i allt detta har jag haft ute annonser på blocket om några gamla barngrejor vi inte använder längre.. jösses det går ju att sälja allt! Hade en gammal sittvagn från när E var liten, (!) satte ut den för 100 kr och trodde aldrig det skulle gå o få sålt den men det har ringt ca 10 pers och mailat nästan lika många om den så den försvann fort!! Så.. ska nog spendera regniga dagar under semestern med att rensa, annonsera och sälja!
Ha trevliga semestrar, girls!! Och kör försiktigt!!
Kram på er!