Jag bliv hippad igår! Det trodde jag verkligen inte! Och m2b som jag trodde inte kunde hålla något hemligt för mig lyckades strålande. Två vänner och m2b systrar hämtade mig strax efter sju (på kvällen) och band ögonbindel på mig. Sen åkte vi bil en stund och de försökte få mig att inte veta vad vi var och det lyckades till slut. Sen kom vi fram och de tog av ögonbindeln. Vi skulle bowla, sen spökade de ut mig lite i lucialinne och slöja (gjord av en spetsgardin). Men det var inte så många där så det gjorde inte så mycket. Efter det åt vi pizza och sen drog de runt mig på stan en stund i samma utstyrsel (det var festival så det var sjukt mycket folk på stan). Det var trevligt och inte mer pinsamt än vad jag stod ut med, så jag är nöjd, det var trevligt.
Idag ska vi hämta ringarna, köpa blommor till dekorationer och handla lite annat, sen på eftermiddagen ska vi till kyrkan och duka och fixa en himla massa, samtidigt som vi ska träffa värdarna och tärnan för första gången på 2 månader... sen är det ljudkillar som ska instrueras och först ska ljudanläggningen kopplas in förstås. Det är mycket att göra när man har ansvar för allt själv! (vi hyr bara kyrkan och har ansvar för, musik, ljud, präst, vaktmästeri, serveringspersonal och allt sådant själva, pust!) Men vi har många som hjälper till så det ska nog gå bra! Just nu ska vi bara vänta tills affärerna öppnar...