Inlägg från: Annecarin |Visa alla inlägg
  • Annecarin

1/8 -2009!!

Vita Rosen skrev 2009-07-23 14:43:02 följande:

står och stryker stolsöverdragen samtidigt som jag går in mina skor. Känner mig som en stilig hemmafru
    Låter lyxigt.

Själv håller jag på och syr klar min bolero, som jag ska ha i fall det blir kallt. Kom även på att vi kanske behöver en ringkudde. Hur har ni gjort med det? Funderar på att ta brudsatäng och sy en kudde samt brodera (på maskin) våra initialer på den.
  • Annecarin

Vita Rosen skrev 2009-07-23 14:43:02 följande:

står och stryker stolsöverdragen samtidigt som jag går in mina skor. Känner mig som en stilig hemmafru
    Låter lyxigt.

Själv håller jag på och syr klar min bolero, som jag ska ha i fall det blir kallt. Kom även på att vi kanske behöver en ringkudde. Hur har ni gjort med det? Funderar på att ta brudsatäng och sy en kudde samt brodera (på maskin) våra initialer på den.
  • Annecarin

Jag hade tänkt att sy en kudde med små band att knyta fast ringarna i.

• Annecarin

Igår blev jag hippad, det var jätteskoj!

Fick åka Porsche! Sedan var det program med lunch ute, Streetdance, massage och en massa uppdrag att utföra. Ost och vin och sedan en god middag på restaurang!

Jag är så nöjd!

• Annecarin

I morse stapplade jag iväg till frissan för att bleka slingor, samt till min förvåning blev det även en provuppsättning. Nu saknas löshåret, det var inte med! Men jag är nöjd, något liknande blir det! Finns en blid i mitt galleri.

• Annecarin
    EhjärtarE skrev 2009-07-27 13:21:39 följande:
    Ditt galleri är inte synligt.
    Kolla nu!
  • Annecarin
    mns skrev 2009-07-27 14:54:14 följande:
    Det syns fortfarande inte.
    Hm... om inte annat så syns det i det allmänna galleriet!!
  • Annecarin

Hur går det med era bordsplaceringar? Usch vi vänder och vrider på våra gäster dvs 46 st med ett honörsbord på 9 pers. Samt tre armar ut, det får/bör vara några talförda vi varje bord. Började att använda BT bordsplacering, men nu skriver jag förhand.

• Annecarin

Idag vräker regnet ner, igår brände man sig i solen. Men vi hoppas på bättre väder. Nu ringde organisten, vi får Top Gun som utgångsmelodi! Har fått ihop bordsplaceringen!

• Annecarin

Har köpt c:a 40 st stora härliga rosor som ska torkas! Min sambo är dålig, så nu känns det lite pirrigt. Men har kollat av listan för beställning av porslin, det är fixat!

Ska texta bordsplaceringen, har använt den som finns på BT som mall sedan är det bara att texta.

Svar på tråden 1/8 -2009!!