Inlägg från: SaraPayam |Visa alla inlägg
  • SaraPayam

1/8 -2009!!

Jag har med köpt morgongåva till m2b, 2 stycken Men jag kommer att ge dem samma dag som bröllopet är. Vill inte heller skriva det är om han skulle vara här å läsa.

Mrs Baom: Det får vi ju verkligen hoppas på, vi längtar som bara den nu, ska bli så skönt å bara få komma iväg 2 veckor å ta hand om varandra.

Hawaiii; Vad är det du jobbar med? Det måste vara kul å få resa så mycket med jobbet Jag ska ringa min sömmerska idag å boka in en dag nu, när jag är ledig

• SaraPayam
    EhjärtarE skrev 2009-07-14 20:41:30 följande:
    Nu har vi bokat resan Ååh, så härligt det kommer bli!
    Ååå vad härligt, vart i Turkiet är det ni ska? Jag älskar verkligen Turiket
  • SaraPayam

Idag har jag stora bakardagen Vill ha det gjort innan släkten börjar droppa in, så att vi har något å bjuda på när de kommer

I eftermiddag ska vi hämta våra ringar, det ska bli riktigt kul Nu är det verkligen inte långt kvar

• SaraPayam

Gott med paj Vad är det för pajer du ska göra?

Jag känner mig med rätt så lugn, men det går lite i vågor När nån frågar om man är nervös så blir man ju nervös osv

Vi ska hämta ut våra ringar idag, är så spänd på å se hur de blev

• SaraPayam
    annafogel skrev 2009-07-15 09:16:04 följande:
    vad kul att höra att det verkar gå bra för alla, med bokade resor och ringhämtningar =)vi har också det mesta klart, festprogrammen ska finslipas och skrivas ut, och bordsplaceringslappar ska göras... var och provade bruduppsättningen igår, och det känns superbra!vilka lyckliga brudar vi kommer bli allihop!
    Vad härligt att uppsättningen kändes bra, hur kommer den se ut?
  • SaraPayam
    SommarNoll9 skrev 2009-07-15 10:06:54 följande:
    Jag gör västerbottenostpajer till buffén. Vi har ju caterat mat men fyller ut med pajer också så dem gör jag själv. Supergoda såklart! Jo visst är det så att lugnet går i vågor, men just nu känns det bra. Kan dock tänka mig att i slutet på nästa vecka så är jag inte lika lugn
    Mums vad gott Men det va ju jättesmart å fylla ut buffén lite grann

Hahaha nä det tror inte jag heller Jag kommer i alla fall inte vara det Tur att man jobbar rätt mycket, så man inte enbart tänker på bröllopet
  • SaraPayam
    EhjärtarE skrev 2009-07-15 10:58:00 följande:
    Vi ska till Alanya. Jag har aldrig varit i Turkiet förut, så det blir spännande. Har du några tips?
    Jag har vart i Alanya 1 gång & Marmaris 2 gånger, å jag älskar verligen båda städerna.
    Alanya är en lite mer "partystad" än vad Marmaris är. Men det finns så mycket mer å se i Alanya. Det är verkligen en vacker stad
    Men se till å pruta så mycket ni bara kan, för skrattar försäljaren när ni går där ifrån så har han gjort en bra affär, men om han är sur eller rent av förbannad så är det ni som har gjort en bra affär
    De har även jättefina båtturer, så om ni vill åka ifrån fastlandet 1 dag så borde ni passa på, för de brukar vara superkul
  • SaraPayam
    EhjärtarE skrev 2009-07-15 10:58:00 följande:
    Vi ska till Alanya. Jag har aldrig varit i Turkiet förut, så det blir spännande. Har du några tips?
    Du får ju självklart säga till om det är något mera du vill veta
  • SaraPayam
    Cattis77 skrev 2009-07-15 11:45:38 följande:
    Usch ja...eller vad man ska säga...nu är det nära!!! Har fortfarande problem med placeringskort o utgångsmusik... Men nsta evcka börjar min semester o då ska allvaret dra igång...ojojojoj
    Härligt med semester

Vi har inte heller bestämt oss, men vi hinner det är ju 17 dagar kvar

Är så glad å tacksam över att allt verkar ordna sig på jobbet, först så hade de lagt så att jag skulle jobba den 1:a augusti, men det lyckades vi ändra, sen så la de i stället att jag skulle jobba sista helgen på den sista semesterperioden, å då är ju vi på bröllopsresa, men tack å lov så har ci lyckats fixa det med
    Å sen ringde chefen idag å frågade om jag kunde tänka mig å jobba imon i stället för på måndag, å det är ju perfekt Då slipper jag ju jobba 8 dagar i rad
    Ibland ska man ha lite flyt
  • SaraPayam
    Annecarin skrev 2009-07-15 12:05:26 följande:
    Har ni alla andra klart med era klänningar dvs hänger färdiga strykta och klara till den stora dagen?Igår gav jag upp med min klänning! Lämna in den till sömmerskan, orkade inte med den längre. Förstår inte hur jag kunde köpa den! Var inne på att köpa en ny, men det kändes trist! Får se om sömmerskan kan fixa till det, inser nu i efterhand att jag skulle ha sytt själv. Väntar på underkjolen som säljaren skulle ha skickat till mig, känner mig hemskt stressad när det inte blir bra med min klänning. Så nu slipper jag se den hänga hemma o irritera mig!
    Vad jobbigt, hoppas verkligen att sömmerska fixar det åt dig Vad är det som inte känns bra med klänningen?
Svar på tråden 1/8 -2009!!