-
Det gör vi helt klartCattis77 skrev 2009-07-21 12:44:36 följande:Vi håller tummarna!!
-
Den är jättefin Jag har med fixat min klänning nu, det va i & för sig bara å lägga upp den, men nu är det klart i alla fallAnnecarin skrev 2009-07-21 16:24:40 följande:Hej på er alla! Nu har jag hämtat min klänning hos sömmerskan! Om någon är nyfiken får ni kolla i mitt galleri, har lagt en bild i det allmänna. Har inte provat den ännu. Har nu varit och fixat min bukett har ändrat färg på rosorna, hade beställt rosa Barbie och vita. Men har bytt ut dom rosa till en ros som är lite mildare i färgen. Blåsiga stormhälsningar till er alla, sådan här väder ska vi inte ha den 1 augusti!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Hahaha det får gärna blåsa lite grann, så det fläktar lite, men absolut inget regn -
Hahaha ja man kan ju faktiskt ta hjälp av han medladyhawk skrev 2009-07-21 19:59:11 följande:Min M2B har anmält sig frivilligt.. i och för sig kunde har tänka sig att hjälpa tärnorna oxå om det behövs.. ;)
I min släkt så finns ju traditionen att när bruden går på toaletten, så får alla singeltjejer passa på å pussa på brudgummen, så det kanske är säkrast å ta med honom på toaletten -
Hello girls
Igår blev jag hippad, hade en helt underbar dag, tillsammans med mina vänner.
Kan verkligen inte förstå att det är mindre än 1 vecka kvar nu, det känns helt overkligt. Längtar såååå nu, vill att det ska vara lördag imon...
-
Hej tjejer hur går det för er?? Vi är så gott som klara nu, ska strax färga håret å sen bär det av å fixa till naglarna, sen åker vi till slottet Känns hur bra som helst, är inte allt speciellt nervös, utan bara lite pirrig
Hoppas att ni får en bra dag imon
Kram på er. -
Grattis till er alla
Vi hade med en helt underbar dag, den kunde verkligen inte ha blivit bättre
Vi vaknade till solsken, å det höll i sig hela dagen, vilket kändes helt fantastiskt!
Med så här har vår helg varit
Vi kom till slottet redan i fredags, jag hade beställt att vi skulle få 1 timmas massage var & sen efter det blev det 5-rätters middag.
Det va verkligen jättebra å åka dit dagen innan å bara ta det lugnt, å hinna koppla av innan den stora dagen.
Vi vaknade kl 8 på bröllopsdagen, jag fixade mig i ordning å så gick vi ner till festsalen å placerade ut placeringskorten, festprogrammen & favors till gästerna.
Efter det åt vi lite frukost & sen kom frisören kl 9, där va jag klar vid 11.30 å jag kände mig så nöjd med både frisyren & makeupen
Vid kl 12 kom våra föräldrar & toastmastrar & syskon med sina respektive, å då åt vi lite lunch tillsammans, och sen va det dags för att klä på sig.
Kl 13, så kom fotografen, å då tog vi alla porträttbilder & familjebilder.
Kl 16 så började vigseln, vi va båda konstigt nog välsigt lugna & vi kände båda att vi kunde njuta av stunden. Så allt blev perfekt, bandet som spelade va superduktiga, fotografen & filmaren märkes knappt & alla gästerna va helt underbara
Efter vigseln, så serverades det snittar & champange, och fotografen passade på å ta lite mingel foton.
Kl 17.30, satte vi oss vi bords, för å avnjuta vår 4-rätters middag, allt va så gott, å alla gästerna tyckte det med
Det blev betydligt mer tal å spex än vad vi trodde, så det va jättekul.
Efter middagen va det dags att dansa vals, det gick jättebra, trots att vi bara hade tränat ca 30 min. Sen blev det lite mer dans, innan det va dags för å äta tårtan (som va supergod)
Efter det blev det lite mer dans och det höll på till kl 02, å då kände vi alla oss väldigt nöjda, så de flesta gick å la sig & vi kom väl i säng vid 03.
Dagen efter så samlades vi å åt brunch & hade presentöppning. Och efter det började gästerna röra sig hemåt. Vi va kvar tills på eftermiddagen. Å även vår toastmaster & våra vänner. Så vi åkte gemensamt hem, satt hemma hos oss en stund & kolla på våra presenter å så, sen gick vi ner till en resturan å åt middag Det va så mysigt å bara umgås lite till å prata om hur dagen hade varit osv
Vi fick även se bilderna som de hade tagit, så det va jättekul Såå nu längtar jag som en tok efter våra foton å vår film som ska redigeras
-
Ni är jättefina20090801 skrev 2009-08-04 14:17:23 följande:Nu finns det bilder i galleriet.
-
Redan, gu vad kul Jag vill med se våra kortMois81 skrev 2009-08-05 23:02:25 följande:ÅÅÅ i morgon får vi våra kort från fotografen!!!
-
Hej tjejer, nu är vi tillbaka efter bröllopsresan & på torsdag börjar allvaret igen....ska börja jobba...hmmm konstigt att semestern allt går så fort
Grattis till er alla som har fått plus
Japp 1 månad har redan gått, helt otroligt Så idag blir det mys för hela slanten -
Vad kul att ni är nöjdaHawaiiii skrev 2009-09-02 13:15:21 följande:Ja, då har en månad gått. Bröllopsresan blir till Maldiverna om ytterligare en och en halv månad. Tackkorten är beställda på arkitektkopia och mest sitter jag och tittar på fotografens bilder hela dagarna. Så himla fina dom blev!
Vår fotograf hörde av sig idag & frågade om hon fick lov å göra ett album till för att det hade blivit så många bra bilder, å det är ju klart att hon får, det är ju bara kul å ha
Vi har även fått filmen från filmaren idag, så den ska vi kolla på ikväll -
Sådär nu har vi vart med i tidningarna Fotografen överraskade oss med bilden så det va kul. Å vi är hur nöjda som helst. Så nu längtar man efter alla andra bilder. Men de kommer inte förrän om en vecka. Men filmen har vi nog redan sett 10ggr, den är så fin. Kunde verkligen inte bli bättre.
Hoppas att ni alla har det bra! -
Vi satte in i lokaltidningen & sen i gratis tidningarna som finns här omkring.EhjärtarE skrev 2009-09-24 12:24:06 följande:Hur har/ska ni göra med tidningsannons? Vi har precis skickat tackkort till alla som uppvaktat oss (i princip alla vi känner) så att annonsera i tidningen för tusen kronor känns lite onödigt, och lite omodernt Samtidigt kanske folk blir besvikna om man inte annonserar?
Det va faktiskt jättekul å se sig själv i tidning