Inlägg från: Cattis77 |Visa alla inlägg
  • Cattis77

1/8 -2009!!

Vi ska också foto oss efteråt eftersom min blivande inte vill se mig innan. Och under tiden vi gör det ska min bror ta foto på gästerna som sen ska sättas in i ett album..ett roligt minne tycker vi!
    Lite champange kommer dom me få och sen nått tilltugg som vi inte vet än...hmmm! Någon som har ett förslag...ska vara lätt o kunna förberedas. Funderade lite innan på såna pinnar som ajg inte kommer på namnet på nu som man kan doppa i nån smaksatt ost eller nått... Vet inte! Tar gärna emot tips...

• Cattis77

Ska pyssla lite till med mina placeringskort så det kommer snart ett kort och jag komemr också snart in igen...

• Cattis77

Nu finns mina placeringskort i mina bilder eller jag kanske ska säga våra.... Lite dålig skärpa pga att kameran inte hade nått batteri så dessa får duga så länge...

• Cattis77
    SaraPayam skrev 2009-07-17 10:36:05 följande:
    Jättesnygga Du är ju superduktig.
    Man bugar och tackar eller jag kanske ska niga!!
  • Cattis77
    HFia skrev 2009-07-17 14:38:25 följande:
    Tips på tilltugg till champagne är små kakor med basilika, permesen som man kan baka till små hjärtan. Passar superbra och receptet finns på Allt om mats hemsida.
    Då får man in o kolla där... Tack för tipset!!
  • Cattis77
    EhjärtarE skrev 2009-07-17 16:59:08 följande:
    Jag kollade nyss vår bröllopsmapp på datorn. Den innehåller 1598 filer i 44 mappar! Någon som är lika mycket kontrollfreak som jag?
    Det var inte lite det...hihi... Men jag kan slå vad om att du har bra koll på sakerna! Det tror jag att jag har med betoning på tror....
  • Cattis77
    HFia skrev 2009-07-17 14:38:25 följande:
    Tips på tilltugg till champagne är små kakor med basilika, permesen som man kan baka till små hjärtan. Passar superbra och receptet finns på Allt om mats hemsida.
    Jag hittar inte det..kan du hjälpa mig kanske!!
  • Cattis77
    ladyhawk skrev 2009-07-19 19:18:32 följande:
    En till fundering, har hört att vissa ger präst och kantor ett kuvert med en peng. Hör det till?M2Bhar just kommit hem från en långhelg med grabbarna. Så nu ska här fixas bordsplacering..Innan jag åker till dalarna på torsdag på weekend med tjejerna. Undrar om man kommer att kunna släppa allt under tiden..
    Nej det tror jag inte...för vi kommer inte göra det!
  • Cattis77

Ska ni ha nån klocka som folk får plinga i om dom vill att ni ska pussa varandra eller?? SKulle vilja ha men vad ska man ha dom till sen egentligen??

• Cattis77

Vita Rosen skrev 2009-07-20 09:09:02 följande:

Jag satt och pysslade lite igår kväll då jag hade tråkigt. Jag gjorde färdigskrivna kuvert med våran adress och la i en tom CD skiva.La dem i en korg och skrev en lapp:Hjälp oss föreviga våran bröllopsdag!Ta många kort, bränn CD:n och skicka till ossTack!Hoppas vi får tillbaka många roliga foton av våra nära och kära
    Vilken trevlig ide!!
Svar på tråden 1/8 -2009!!