Inlägg från: Cattis77 |Visa alla inlägg
  • Cattis77

1/8 -2009!!

SaraPayam skrev 2009-07-21 12:46:08 följande:
    Det gör vi helt klart
    Nu ska vi nog hämta lite mousserande vin..men vi hörs kanske senare idag eller en annan dag!!
    Ha det så gött så länge !
  • Cattis77
    Annecarin skrev 2009-07-21 14:05:30 följande:
    Åh vad gott det lät!
    Ja det är mumsigt!!
  • Cattis77
    Annecarin skrev 2009-07-21 16:24:40 följande:
    Hej på er alla! Nu har jag hämtat min klänning hos sömmerskan! Om någon är nyfiken får ni kolla i mitt galleri, har lagt en bild i det allmänna. Har inte provat den ännu. Har nu varit och fixat min bukett har ändrat färg på rosorna, hade beställt rosa Barbie och vita. Men har bytt ut dom rosa till en ros som är lite mildare i färgen. Blåsiga stormhälsningar till er alla, sådan här väder ska vi inte ha den 1 augusti!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    Den var jättefin...
  • Cattis77
    SaraPayam skrev 2009-07-22 06:08:34 följande:
    Hahaha ja man kan ju faktiskt ta hjälp av han med I min släkt så finns ju traditionen att när bruden går på toaletten, så får alla singeltjejer passa på å pussa på brudgummen, så det kanske är säkrast å ta med honom på toaletten
    Jag känner igen den traditionen...
  • Cattis77

Vita Rosen skrev 2009-07-22 06:52:42 följande:

Vita Rosen skrev 2009-07-21 11:45:26 följande:
    Det har löst sig.Vi har tillfrågat en kusin som tackade ja direkt! kumpen i magen är nu borta!
    Va skönt...slipper man oroa sig för det!!
  • Cattis77
    Annecarin skrev 2009-07-22 10:34:57 följande:
    På dom bröllop jag har varit på har alla tjejer resp killar pussat brudgummen resp bruden. Detta var något helt nytt för mig, första gången det hände!
    Jag har varit med om det innan...kul grej faktiskt!!
  • Cattis77

Under kvällens lopp på vår bröllopsdag... När ska ni dansa valsen??

• Cattis77
    EhjärtarE skrev 2009-07-22 12:08:04 följande:
    Tiden går så sjukt fort! Nu är det bara 1,5 vecka kvar! Nyss var det ju 3,5? Jag har lagt upp lite bilder i mitt galleri på saker vi har gjort. Av någon anledning fungerar det inte att lägga upp framsidan på gästboken tyvärr... Annars känns det ganska lugnt här.
    Fina vigselprogram, placeringskort du har gjort! Smart ide med presenten me... Ska ni ge den under kvällen eller??

Nu ska jag åka o lämna in ringarna för putsning och en träffa med kantorn men kommer in senare igen!!
  • Cattis77
    Saggezza skrev 2009-07-22 13:21:28 följande:
    Vilken skumpa har ni valt? Jag har sådan beslutsångest så jag vet inte riktigt vad vi ska välja. Lite råd, tjejer?
    Vi har köpt Reymos, ett mousserande vin från systemet. Go i smaken med lite inslag av päron och fläder...
  • Cattis77

Idag så ska ja skriva ut vigselprogrammet för nu är utgångsmusiken bestämd.... Och sen fixa de sista placeringskorten!! Nu närmar det sig...ojojojoj

Svar på tråden 1/8 -2009!!