1/8 -2009!!
Vad kul! Det är ju superkul att ha kvar! Jag fick presenter från alla och så hade dom skrivit en "ledtråd" på så jag fick gissa vem som köpt det. Alla hade verkligen hittat personliga presenter som represtenterade ett gemensamt minne
Var inne på yr o kollade ja me och på den stora dagen är det en sol, lite moln, 23 grader och 0 mm nederbörd... ME LIKE!!
Vita Rosen skrev 2009-07-20 09:09:02 följande:
Vita Rosen skrev 2009-07-24 07:55:21 följande:
Skojar du...känns helkonstigt men samtidigt helt underbart!!
Är det nån som vet var man kan få tag på svart häftklammrar???
Idag har vi fått nyckeln till lokalen och har även träffat fotografen där vi ska fotas på olika möjligheter. Känns helt ok tycker ja.
Nu är också festprogammen ihopsatta, så nu är det bara vigselprogrammen som ska häftas ihop också!!
Allt är klart för morgondagen o jag och min blivande ska bara svara JAAAA så är vi man och fru!!
Kan inte fatta att vi är där nu...hihi...härligt!! LÄNGTAR!!!!
Önskar er alla en riktigt härlig dag!!!
En helt underbar känsla det är att vara gift...
Me like a lot!!!
Hade världens mest underbaraste dag man skulle kunna önska sig i lördags...vill ha den tillbax!!!
Ingen av oss som är kvar här ibland???
Ja det är ju det...tiden går såååå snabbt!!!
Häromdagen fick vi filmen som spelades in i kyrkan o lite utanför...var såååå skoj att se!! Hade exakt samma reaktion som i kyrkan när min brorsdotter sjöng....jag grät... Hon sjöng så otroligt vackert!!! Jag ryser bara jag tänker på det...
20090801 - Vad är FL?? Man får gratulera oxå om jag inte har gjort det till graviditeten...
Vi har också fått våra bröllopsbilder men är inte jättenöjd...tyvärr!! Någrå blev sådär och några blev mindra bra..men vi kan ju inte göra om dem precis. Som tur är var eller är vår toastmaster jäkligt duktig hobbyfotograf också så han har fått till några jättebra kort...
Vi får se hur vi väljer med tackkort, en förstoring av nått kort och kort till tidningen...svårt val och det blir ju ännu svårare med tanke på att vi inte är jättenöjda med fotografens!
En knas fråga kanske ...men är det nån som har en aning hur man kan få sina bilder ja hur ska jag förklara... En större bild o sen 3 småbilder eller nått precis brevid!! Är det nån som förstår vad jag menar??? Om nån gör det snälla ge mig tips....