Oktoberbrudar tråd 2
Sen har vi tänkt att åka någonstans hela familjen men det får bli senare!
På lunchen idag sprang fästmannen och jag runt på stan och letade efter saker till honom. Det blev en väst som vi ska kolla om den ser bra ut till hans kostym och sen så letade vi slipsar också men hittade inget klockrent.....det är bara att leta vidare....
Nån som kan tipsa om någon bra hemsida där man kan titta på frisyrer? Jag trodde jag skulle ha utsläppt men det passar inte klänningen så nu måste jag tänka om.
Tack!!! Den danska sidan är grym!
Idag kom mina skor. Hade beställt ett par som var för stora och idag kom en stl mindre. Är hemma med en sjuk dotter men jag packade ner henne i vagnen och gick och hämtade skorna. De känns jätte bra, jag är mycket nöjd! Dold platå är verkligen toppen!
Är det nån mer som går och oroar sig för svininluensan?
Jag är verkligen jätte orolig att nån av oss ska bli sjuk så att bröllopet måste ställas in eller att vi eller barnen blir sjuka när vi ska åka till Rom.
Kommer man hinna vaccinera sig innan oktober?
Ja, jag vet. Läste det precis också, mitten av oktober.
Jag känner mig inte orolig att nån ska dö eller nått utan mest att man ska må extremt piss på sitt bröllop.
Det verkar ju mer "farligt" för samhället än för individen.
Här på jobbet så finns det handsprit flaskorna överallt, det är bra!
Nått roligare, idag på lunchen så köpte jag en korsett mm som jag ska ha på morgongåvefotograferingen. Förmodligen har jag väl på mig den "outfiten" på bröllopsnatten också, får se....