Tantvarning 5
En annan ska ta jägarexamen i nästa månadsskifte... ska bli såååååååååå kul
OCh jag suger dessutom på fika, och dopm gånger jag väl fikar irriterar jag mig mest på "nonchiga" (stavning) lattemorsor
En annan ska ta jägarexamen i nästa månadsskifte... ska bli såååååååååå kul
OCh jag suger dessutom på fika, och dopm gånger jag väl fikar irriterar jag mig mest på "nonchiga" (stavning) lattemorsor
Men fy i 17 gubbar vad illa jag stavade ovan, NÄR ska jag lära mig korrläsa
Har fått ett kryptiskt PM (som dock var väldigt vänligt) där nån påstår sig ha sett en klänning jag visat här på ett bröllop nere i Halland.
Eh??
Ibland undrar jag vad en del på BT tror. Jag bloggar efter en brud. Jag har att göra med varenda klänning som inte är axelbandslös att göra, jag ses i olika sammanhang runtom både i Sthlm och Uppsala och dessutom det ena och det andra.
Hur skulle en stackars telogistudent orka med allt detta
Allt bra med blomman idag annars?
Förresten, dom nya rosa karamellerna hänger på bild i mitt galleri nu
Tanter och farbröder
Fjosok ska ge sig attan på att gå ner igen.
Och nu har han en idé som han hoppas många vill hänga med på
Mer info under kvällen! :)
www.minimera-maximera.info/
Där är min nya giv, hamburger och pizzadiet
Varför kan det inte vara som i Spanien. Var man dålig på morgonen gick man till deras variant av vårdcentral. jag hade rejält ont i öronen en morgon och gick dit. Var en bra kö men det gick snabbt. När jag kom in till doktorn så kollade han mig i öronen, i halsen och kollade feber. Sa några saker till sin sekreterare och konstaterade att jag hade öroninflamation.
Vips, jag hade ett recept i handen och gick till ett apotek (privat, och det funkade utmärkt) och hade medicinen (nån form av antibiotika)
Jag var hemma nån timme senare ... utan att ha ringt ett samtal.
Varför kan vi inte ha det så i Sverige...
Paniiiiiiik!!!! (hehe)
Vad ska man tro då en våg säger 109 kilo och en annan 107? OCh den som sa 107 var en stor elektronisk sak på gymmet. Min är visserligen elektronisk men kommer från Claes Olsson och kostade 200 spänn ...
Vem ska jag tro på? Vad ska jag lita på? Tanter, hjälp mig!!
Bloggar ju om min viktminskning nu men jag kan ju inte hoppa tre kilo första dagen liksom, kommer ju hamna i typ Aftonbladet
Allvarligt, det är klurigt det där ...
Fjällbruttan: du sågade aldrig dom rosa karamellerna. Dom finns i mitt galleri nu, både näbb och vuxenversionen ... :)
Måste också fråga? Du bor i fjällvärlden? Eller kommer därifrån?