• Fjosok

Tantvarning 5

Glöm honom nu

KOlla in den och bli lite glada

• Fjosok

Mannen som anser sig större än Gud är tillbaka. Iaf en stund, gårdagen fick mig denna gång på allvar att fundera på om jag ska fortsätta medverka i debatterna här.

Känns som att det barkar åt sandlådan hur man än försöker nu. Mina inlägg igår var försök till att höja nivån, kändes som den sjönk. Kanske saknar kunskapen om att diskutera i forum 2009. Eller så är jag för snäll ...

Who knows, men jag har ändå diskuterat här sedan 2002 ...

• Fjosok

Vem? Jag? Hoppas inte jag gjorde något för att bli avstängd?
    Eller vem syftar du på?

• Fjosok

Gift ja, himmel och pannkaka ...

Som jag sa så är jag övertygad att 99% av världens alla kvinnor hellre skulle dö modell plågsamt än ens tänka tanken på att vara gift med mig

• Fjosok

dfk: En man som inte är giftbar varken kan eelr ska gifta sig, simple as that.

Mao, nej

• Fjosok
    Frulle skrev 2009-09-29 19:07:09 följande:
    Så det är då nån som säger att Fjosok är gift?! Det var en konstig åsikt.
    Tack Frulle. Gör mig gladare än du anar att höra
  • Fjosok

Tycker att BT börjar vara skoj nu. Jag kan skriva och argumentera för min synpunkt om liv och leverne, om sex och relationer Och detta UTAN att folk blir arga.

Vad har hänt

• Fjosok

Lägger ner sexsnacket för ikväll, vill inte prata om dom prylarna igen, brukar bli kass stämning Men tråden där är skoj

Blomman: Du följer inte idol på allvar va? :-O

• Fjosok

Har aldrig sett Idol en endaste gång själv

Kanske blir så när jag läger ner musiken om några år.

• Fjosok

Själv så funderar jag på att kasta ut min TV helt. Kanske blir i samband med att jag säljer instrumenten.

• Fjosok

migrän och skit, och jag kan inte sova ..

skallen känns som den ska explodera

• Fjosok

Frulle: Inget ont om FL men jag var med där då jag hade familj en gång i tiden (jo, jag har haft det jag med).

Trivdes inte ett smack, mest kacekel i munnen på varandra och personangrepp ...

Trist med avstängningen iaf

• Fjosok

Frulle: Glömmer aldrig din utskällning av mig när jag förklarade att jag inte var giftbar. Har kvar den på ett worddokument

Vill du se?

• Fjosok

2008-11-17 22:08:55 Från: MulleNuh
    Men FÖR I HELVETET!!!!!! VAD är så fult med dig?!? Jag trodde du skulle skicka en bild på ringaren i notredame!! Absolut inte! Du ser ju ut som en helt vanlig kille! Du ser ju bra ut tom!! Absolut inget fel på dig!
    Du måste prata med någon om ditt kassa självförtroende!!!! NU!
    Annars kommer jag personligen och bankar på dig!!

Avslutningen med "bankar på mig" är helt underbar

kan dock säga att jag kommenterar aldrig mitt utseende idag

• Fjosok
    Bobou skrev 2009-10-08 21:07:40 följande:
    Jag vill också sjunga i kör som Sonja!Men det är pojkvännens sista kväll i Sverige, och han anhöll om min kväll... Jag sa till honom att jag hellre ville vara på kören ifall han ändå skulle vara upptagen med packning och andra detaljer. Men nejdå, han var klar med allt sånt.Med andra ord:GISSA varför jag inte är på körrepet ikväll! Och GISSA varför jag, trots detta, tillbringar kvällen med att betala räkningar, surfa på nätet, skriva på BT, osv.!! Och GISSA om jag är ledsen och lite sur och har dåligt samvete för att jag är lite sur när det är hans sista kväll...Nä fyf*n, vad jobbigt det här är.
    Hoppas det löser sig bra. Låter INTE kul ...
  • Fjosok

Har tagit ton själv ikväll och fick en hel församling att ta i på "Bridge Over Troubled Water" så det dånade ..

Inte landat än ...

Svar på tråden Tantvarning 5