• Fjosok

Tantvarning 5

Blomman: NI kommer fixa det, det nya huset verkar som en dröm och jag kan trakterna dit ni ska flytta, det är underbart fint där nere. Som i Norrland fast med Sveriges bästa och varmaste klimat.

• Fjosok

Nja. Trodde klänningarna skulle vara nått att bita i, men dom var fräscha. Fick just mail från säljaren och dom är nytvättade och pressade. Var jud et jag skulle göra, och ta bort vinfläckar och så :)

Känns som jag rånade dom ju, slöjorna, skorna och tiaran är klart användbara. Klänningarna däremot är väldigt mycket "Kär & Galen"

• Fjosok

Måste få spä på med denna där Jonas Gardell sågar det programmet. HELT underbar monolog. Har svårt för Gardell annars men här briljerar han totalt.

• Fjosok

Aleta: Den klänningen finns ju närmare dig numer

Allt bra annars?

Cantaton: låter jobbigt, hoppas att det löser sig på bästa sätt, vad det nu än är ...

• Fjosok
    Sonja68 skrev 2009-08-18 09:44:37 följande:
    Husspekulanter: Ingen som är sugen att flytta upp till Norr??www.hemnet.se/beskrivning/hemnet/438029Såna här hus kan man få till vrakpris hos oss Om jag inte redan hade hus hade jag slagit till.
    Ska man bo fint billigt är det norra Norrland eller Småland som gäller. Men skulle själv ha svårt att bo norrut igen. Vintrarna är för långa och kalla ...
  • Fjosok

ag gilalr ju Uppland för att det är just snöfattigt. jag gillar snö men max 5-6 veckor per år. Inte 5-6 månader som det kan vara i mina hemtrakter. November till mars typ. Då köper jag hellre 3 slaskmånader och resten lågskor

Men vi är ju alla olika! Många hemmavid vill ju idiotförklara en för det

• Fjosok

Ett liv utan vinter = tänkbart för moi

• Fjosok
    Villemoa skrev 2009-08-18 18:52:08 följande:
    Moahahahaha..."ha blivit klumpigt vaggad"...ska genast lägga till det uttrycket i hjärnkontoret
    Har inte kollat men är det den är blonda saken med mobilkameran i spegeln som låter som en hamster som rökt på?
  • Fjosok

Ja, hamster. NI vet, hjulet snurrar men hamstern är död, typ

kolal bara in www-metrobloggen.se och kolal vilka som ligger överst, lika roligt varje gång. Nu har dom dock kickat glamourmodel-wannaben "Strawberri" som dag efter dag la upp nya bilder på sig själv i bikini och BH för att visa sina sillisar, typ.

Undrar varför alla tokstollar samlas där, typ :)

• Fjosok
    Fjällbruttan skrev 2009-08-18 20:05:51 följande:
    Jisses... det tog ett tag att läsa ikapp, kolla Gardell och gapskratta och sen hamstern som rökt på... funderar på om han kan ha löss, hon pillar ju sig i håret hela tiden Blomman, tror att allt kommer att bli toppen , men det känns att flytta!Jag och exet lämnade ett hus vi hyrt för ett som vi byggt själva, alltså ett flerårs projekt, och ändå stod jag med skurmoppen i hand och stortjöt när jag skurade mig ut ur hallen, äldsta var ju född där!! Du har verkligen ien bergochdalbana att åka i som heter duga just nu!Hoppas du får ta fram tioåringen i dig på Liseberg nästa sommar i stället Cantaton, du kanske ska kolla sin sköldkörtel? Läste om deet när jag var hos doktorn idag, underaktivitet kan ge trötthet, huvudvärk och div andra symptom, kan ju vara värt att kolla. Kramar om dig extra med tanke på din vän. *KRAM*Frulle, kul med mäklaren och att pappa kanske blir sambo Själv har jag tagit prov för att kolla om jag har gikt idag, reumatism var det inte i alla fall Är det gikt ska jag skaffa en rökrock och börja dricka portvin Kramen till er alla!  
    En som såg Gardell iaf
Svar på tråden Tantvarning 5