Tantvarning 5
Blomman: NI kommer fixa det, det nya huset verkar som en dröm och jag kan trakterna dit ni ska flytta, det är underbart fint där nere. Som i Norrland fast med Sveriges bästa och varmaste klimat.
Blomman: NI kommer fixa det, det nya huset verkar som en dröm och jag kan trakterna dit ni ska flytta, det är underbart fint där nere. Som i Norrland fast med Sveriges bästa och varmaste klimat.
Nja. Trodde klänningarna skulle vara nått att bita i, men dom var fräscha. Fick just mail från säljaren och dom är nytvättade och pressade. Var jud et jag skulle göra, och ta bort vinfläckar och så :)
Känns som jag rånade dom ju, slöjorna, skorna och tiaran är klart användbara. Klänningarna däremot är väldigt mycket "Kär & Galen"
Måste få spä på med denna där Jonas Gardell sågar det programmet. HELT underbar monolog. Har svårt för Gardell annars men här briljerar han totalt.
Aleta: Den klänningen finns ju närmare dig numer
Allt bra annars?
Cantaton: låter jobbigt, hoppas att det löser sig på bästa sätt, vad det nu än är ...
ag gilalr ju Uppland för att det är just snöfattigt. jag gillar snö men max 5-6 veckor per år. Inte 5-6 månader som det kan vara i mina hemtrakter. November till mars typ. Då köper jag hellre 3 slaskmånader och resten lågskor
Men vi är ju alla olika! Många hemmavid vill ju idiotförklara en för det
Ett liv utan vinter = tänkbart för moi
Ja, hamster. NI vet, hjulet snurrar men hamstern är död, typ
kolal bara in www-metrobloggen.se och kolal vilka som ligger överst, lika roligt varje gång. Nu har dom dock kickat glamourmodel-wannaben "Strawberri" som dag efter dag la upp nya bilder på sig själv i bikini och BH för att visa sina sillisar, typ.
Undrar varför alla tokstollar samlas där, typ :)