• Svar på tråden Tantvarning 5
  • Aleta

Jag håller tummarna hårt Frulle! (Snyggt radhus förresten)
    Ekonomi, vågar jag knappt tänka på. Vi har dubbla boenden eftersom mannen veckopendlar till Stockholm. Utan mamma skulle nog en del bli knepigt att betala. Nu har jag dessutom fått besked att tjejen som har haft hand om min häst inte kan ha kvar henne längre. Det vore ju jättekul att få ta hit hästen och börja med det igen, men orkar jag, har jag tid, har jag råd?

Cantaton, hoppas det löser sig med artikeln, bra att du tog tag i det direkt och skrev ihop något.

Min katt är ledsen, han hänger med svansen. Lyfter man upp den så ramlar den ner i golvet igen. Vad kan detta bero på? Han som brukar spatsera runt med svansen rätt upp för jämnan! Vad söger ni andra katt-tanter?

• Frulle

Wow! Har du häst?! Visste jag inte!
    Jo dom är väl rätt så dyra va? OCH tidskrävande!!

Aleta skrev 2009-08-06 12:09:13 följande:
    Jag håller tummarna hårt Frulle! (Snyggt radhus förresten)Ekonomi, vågar jag knappt tänka på. Vi har dubbla boenden eftersom mannen veckopendlar till Stockholm. Utan mamma skulle nog en del bli knepigt att betala. Nu har jag dessutom fått besked att tjejen som har haft hand om min häst inte kan ha kvar henne längre. Det vore ju jättekul att få ta hit hästen och börja med det igen, men orkar jag, har jag tid, har jag råd?Cantaton, hoppas det löser sig med artikeln, bra att du tog tag i det direkt och skrev ihop något.Min katt är ledsen, han hänger med svansen. Lyfter man upp den så ramlar den ner i golvet igen. Vad kan detta bero på? Han som brukar spatsera runt med svansen rätt upp för jämnan! Vad söger ni andra katt-tanter?
  • Cantaton

Det gör det säkert. Än har jag dock inte fått något svar.

Aleta skrev 2009-08-06 12:09:13 följande:
    Cantaton, hoppas det löser sig med artikeln, bra att du tog tag i det direkt och skrev ihop något.
  • Villemoa

Ooooh, håller så hårt jag kan och hoppas på en bra lösning för alla!!!

Frulle skrev 2009-08-06 10:41:52 följande:
    Ooo tanter! Nu behöver jag alla era tummar hållna!!!!!Pappa ska fråga sin brutta om hon vill flytta in i huset och då köper dom ut oss igen!! På så vis blir ALLA glada!!!
  • Heloise

Har äntligen 5 min helt själv, börjar känna det som om vi driver hotell, vi har nog bara haft en dag själva sen bröllopet. Inte för att det gör något jag gillar att ha folk omkring mig, men jag känner att jag fortfarande är lite trött efter allt jobb och det har inte direkt varit en lugn slappa semester so far.

Holländarna är otroligt trevliga och vi hade en härlig dag i går med sol och bad på stranden, en tur till älgparken( klappade fin älg med söta kalvar)go cart och god middag på en pub på kvällen. Följt av kaffe och äppelkaka hemma.

Imorron ska vi till huvvudstaden för sightseeing och i kväll ska vi på trav. På lördag har vi stor grillfest hemma med massor med kompisar. Fullt ös hela tiden.

Blomman: går den 13 bra?

Har inte hunnit läsa ikapp men jag hoppas att magar, fötter, leder och hus blir bra!

• Frulle

Vad ska ni gööööra den 13:e?! haha jag är så nyfiken!

Heloise skrev 2009-08-06 13:04:40 följande:
    Har äntligen 5 min helt själv, börjar känna det som om vi driver hotell, vi har nog bara haft en dag själva sen bröllopet. Inte för att det gör något jag gillar att ha folk omkring mig, men jag känner att jag fortfarande är lite trött efter allt jobb och det har inte direkt varit en lugn slappa semester so far.Holländarna är otroligt trevliga och vi hade en härlig dag i går med sol och bad på stranden, en tur till älgparken( klappade fin älg med söta kalvar)go cart och god middag på en pub på kvällen. Följt av kaffe och äppelkaka hemma.Imorron ska vi till huvvudstaden för sightseeing och i kväll ska vi på trav. På lördag har vi stor grillfest hemma med massor med kompisar. Fullt ös hela tiden.Blomman: går den 13 bra?Har inte hunnit läsa ikapp men jag hoppas att magar, fötter, leder och hus blir bra!
  • passionsblomman

Då ska Heloise och Panzer hämta sin kattunge och en till som Panzers syrra ska ha!

Frulle skrev 2009-08-06 13:41:05 följande:
    Vad ska ni gööööra den 13:e?! haha jag är så nyfiken!
  • Frulle

Ååå myskissar!!!

passionsblomman skrev 2009-08-06 13:44:23 följande:
    Då ska Heloise och Panzer hämta sin kattunge och en till som Panzers syrra ska ha!
  • passionsblomman

De är tio och en halv vecka nu, så den 13:e är de 11 och en halv. De blir 12 veckor den 16/8

De andra småpluttarna är bara 3 och en halv vecka och har just börjat vingla omkring lite utanför sin kartong.

Frulle skrev 2009-08-06 13:51:06 följande:
    Men hur gamla har dom hunnit bli?!
Svar på tråden Tantvarning 5