God morgon svänger in en snabbis innan jag ska in dagens föreläsning.
Jag säger som min syster sa igår - Sonja du är nu vuxen och det innebär (förhoppningsvis) att du ser saker ur en vuxens perspektiv med helt andra erfarenheter med dig i bagaget.
Sonja68 skrev 2009-09-04 08:13:29 följande:
Jag har en känsla av att jag också kommer vara en sån där strängis. Och jag som svor över mina stränga föräldrar när jag var i tonåren... har för mig att jag lovade mig själv att aldrig bli likadan... hmmmmm...Men dom var det in absurdum iofs. Faktum är dock att min väninna kallar mig för "kontrollmamman" redan, för jag är ett litet kontrollfreak, även om jag för länge sedan accepterat att full koll kommer jag aldrig kunna ha i mitt liv. Svår balansgång det där.
[/citat]
Jag tror säkert att det finns felra förklarningar till att du svettas mera, men nog ligger det något i det där med detox! Att svettas är ett sätt. Heja dig hoppas verkligen att du fortsätter uppleva bra saker.
*kram*
Cantaton skrev 2009-09-04 08:18:57 följande:
[citat]
lillabruden, vad härligt med den förändringen hos mannen!! Vet ni!? Jag vägde mig i måndags, och sedan i tisdags... och då stod jag på exakt samma vikt på hektot. Idag vägde jag mig igen (fast jag EGENTLIGEN är en väga-en-gång-i-veckan-tjej), och nu hade jag gått ner 1,4kg sedan i början av veckan! Tror mycket att det är träningen som har bidragit till det. När jag äter vettig mat håller jag min vikt någorlunda, om jag även tränar går jag ner... Känns bra att börja lite själv och ha kommit in i träningsschema osv innan jag börjar på Xtravaganza. För jag blir nog på mindre bra humör om jag ska byta ut mina måltider mot shake o soppa samtidigt som jag ska börja träna..! Enda nackdelen är att min kropp plötsligt har börjat svettas mer, så jag får ju byta kläder varje dag...! En renlighetsprocess?