Hmmm - svalde precis två panodil....
Sonja68 skrev 2009-09-10 18:32:41 följande:
Voj, voj! Vad det händer grejjer här!Blomman: Kul med soffan och väskan (du är visst en väskmänniska innerst inne - du är ju Tant ), rosa metallic låter ju nice.Och snart drar du till Småland!!Tinker: Herre Gud, detta ovanpå allt annat... Som om du inte hade nog mycket runt omkring dig sen innan. Skickar massor med styrkekramar. Glöm inte att andas djupt emellanåt och släppa ner axlarna, som förmodligen är uppe vid öronen vid det här laget. Har jag rätt Och Mulle: Du hade ju också en hel del att fundera över sen tidigare och nu fick du lite till huvudbry. Kramar till dig också. Men det verkar ju som att det inte är nån ko på isen om det är så som Tinker säger, i din
bransch.Fjällis: Vet inte om jag sagt det förut men GRATTIS !Till alla er andra vinkar jag och meddelar att Lilla fröken Bleknos inte alls verkar speciellt sjuk. Hon har bara spytt den gången imorse. Men jag tror inte jag får skicka henne på dagis imorgon. Hon kommer förmodligen RUTTNA här hemma med mig imorgon. Hon tjatar redan ihärdigt om att hon vill på Daaaagiiiiisss!