• Frulle

Tantvarning 5

Fast min syrra hade köpt frysta kinesiska (vet inte vilket märke) och dom kostade 49:-/paketet. Dom var GRRRYMT goda!! Grannarna hade köpt färska svindyra och dom var inte alls lika goda!!
    Vi hade köpte fryska kinesiska partykräftor från pandalus. Dom var också goda! Kostade 129:- för 2 kilo.

passionsblomman skrev 2009-08-16 10:11:23 följande:
    hihi, jag äter först klorna -alla delarna , sedan mitten på kroppen och det som är i huvudet, med kräftsmör och allt, sedan stjärten. Om det är bra kräftor gnager jag på småbenen också.Fast jag VILL att det ska ta tid. Då jag köper Svenska så får det bli färre och långsamt, för det blir för dyrt annars...
  • Frulle

Hej tanter!

Oj oj vilken dag.. 10 husvisningar blev det.. Några var det snyggaste jag sett!!!!!
    (bla det där jag visade er förut )

Och ett par var det HEEEMSKASTE jag sett! My god säger jag! Att dom har MAGE att begära 2,6 milj för det skithålet!!!!!

• Frulle

åååå jag känner nån frustration i kroppen!!
    Ni vet när det kryper och sticker och man vet inte vad det beror på!!!

Blir galen.

• Frulle

Välkommen!!!

Ahaa vilken har du gjort?? Är det Elsa??

Bobou skrev 2009-08-17 11:54:02 följande:
    Sonja, Fjosok, tack för välkomnande!Passion:Laseroperationen har gått över förväntan, fast jag gjorde en typ av operation där läkningen tar längre tid och gör lite ont. (Inte samma snabba som jag antar att Frulle gjorde...) Synen är ganska suddig än, men blir förhoppningsvis bättre när jag får ta bort plåsterlinsen ikväll! Nu sitter jag och tänker att eftersom jag ju faktiskt är rätt pigg borde jag ta itu med något här hemma som inte kräver perfekt syn; städa garderober eller fetta in en handväska som blivit lite torr och skör i sommar. Men det lockar ju inte alls... skulle hellre gå till jobbet!
  • Frulle

Jag gjorde Lasak.. En nyare variant på Lasik.

haha dom är helt knäppa som har typ samma namn på alla!
    Lasek, Lasik och Lasak!

Bobou skrev 2009-08-17 12:04:24 följande:
    Japp! Opererades i fredags. Jag har nog haft rätt tur för jag har inte alls haft särskilt ont, några timmar i fredags bara, men det känns att det är en läkningsprocess på gång i kroppen... Har varit trött och törstig och tung i huvudet.Du gjorde väl LASIK?
  • Frulle

Mmmm..
    Ja det har varit guld för mig...

Bobou skrev 2009-08-17 12:23:26 följande:
    Ja, eller hur?! Därför säger jag ELSA istället för LASEK... Undrar varför folk med tunna hornhinnor inte kan göra LASAK egentligen?
  • Frulle

Blää.. Det är ju rätt skumt väder!! Kanske har med det att göra?? Jag kan få HEMKSK huvudvärk när det är så här..

Cantaton skrev 2009-08-18 08:36:11 följande:
    Men... åh, ni förstår inte... inatt sov jag 8½h, det räcker väl? Jag har sovit runt åtta timmar senaste veckan också, och veckan dessförinnan var jag mer ledig än jobbade trots att det egentligen var en jobbvecka... och jag promenerar nästan varje kväll. Jag tycker faktiskt att jag tar hand om mig själv. Det enda som är jobbigt just nu är ju att jag inte riktigt hinner bli klar med det jag ska överlämna kl. 14 och det beror just på att jag var ledig istället för att jobba den där veckan och att jag hade huvudvärk hela eftermiddagen igår och inte orkade därför. Var denna huvudvärk kommer ifrån helt plötsligt vet jag inte...
  • Frulle

Ooo det är en sån sexy motherfucker som kommer hit ibland! Mmmmm..

• Frulle

Har ni sett sex and the city??

Han som Samantha dejtar ett tag.. Richard. Den lite äldre.. Typ så ser han ut!!! Me like!!

passionsblomman skrev 2009-08-18 09:49:00 följande:
    Va? Vem?
  • Frulle

Nu e jag lite glad!! Hade just en mäklare här i huset för en värdering!!

Hon tippade på att det är värt 3-3,2 milj! Härliga tider.. Skulle vi stycka tomten så kanske det blir 4,5 milj..

Svar på tråden Tantvarning 5