• Frulle

Tantvarning 5

Ja jag är DUNDERFÖRKYLD!! Så jäkla jobbigt är det..

Vi väntar på att få köpa loss lägenheten så vi kan sälja den. SEn är det husköp!!

Fjällbruttan skrev 2009-08-26 21:54:52 följande:
    SLUTA att ha dåligt samvete Var på bröllop i januari och inget tackkort än så de är värst..moahahhahhaaaaaaHeloise, hellre hjärna än diamanter! Bananaz, gillar det uttrycket, tror jag ska svänga mig med det för ungarna så det tycker jag är coool Blommis, go´girl go!!Pengar och bebisar till dig!! I massor, ialla fall pengar, barn räcker kanske med ett Frulle, är du fortfarande förkyld?Hur går det för er med hus och husvisningar?Tinker, meddela dottern att det blir hästsommar i lappland nästa sommar Moa är ju 9 så det blir perfekt, då kan de leka när hon inte rider med Iza Du kan följa med så sitter vi i myggtältet och dricker öl och lapar sol
  • Frulle
    passionsblomman skrev 2009-08-27 17:13:01 följande:
    Och det är jag djupt tacksam över!Min sambo är jätteupptagen på jobbet idag så jag får nästan spader härhemma alldles för mig själv. Det är tur ni finns så jag inte går upp i limningen.*kutar ut och skurar lite i villavagenen*
  • Frulle

Nu har pappa kommit på andra tankar.. Nu sitter han och kollar på hus i Grums!! Han funderar på att flytta dit. Då ska vi ju sälja det här huset...

• Frulle

Han ska väl vara där med bruttan typ..

Mjoo knäna känns ok. Men dom har ändrat sig LITE.. Dom säger... vänta....
    Jo dom säger 1,575.000:-

passionsblomman skrev 2009-08-27 19:03:17 följande:
    MMen VA! Vad ska han göra där då?Hördu, hur känns det i knäna by the way?
  • Frulle

Passion. Jag gick in på annonsen och hoppades på att kunna följa budgivningen där, men tji fick jag!

• Frulle

Vart har du hittat den där idiotiska texten??

Sonja68 skrev 2009-08-28 08:47:00 följande:
    [citat]På vår förskola så har de tagit bort en tjänst, så nu ska en av fröknarna städa och sköta köket 50% av tiden istället. Dessutom så har de dragit in på ätandet för fröknarna. De måste betala för att få äta frukost och mellanmål med barnen! Har de egen mat med sig så måste de äta på ledig tid och i personalrummet. Lunchen får de äta beroende på hur många barn som är där. I annat fall sk ade betala 25:- för en barnportion och 50:- för en vuxenportion. Vad kostar maten att göra? 7:- ? Ska det tjänas pengar på förskolefröknar nu? I skolan är luncherna helt borta för personalen om de ej betalar. Självklart gör de inte det, så nu äter barnen själva - värdelöst!Va?!?! Jag är chockad... Vad är det för j***a trams?! Umgänget vid matbordet är ju en del i "undervisningen" åtminstone för de små barnen. Och Fjosok, ursäkta. Det bara blir så. Ungarna kallar alla för fröken, även de manliga förskollärarna . Nu ska jag försöka skärpa mig. Pedagoger eller lärare, är det bättre?I'm yours, så skönt att du får sova ut Tydligen behöver du det.Här regnar det idag. Mannen åker iväg en sväng österut så jag är ensam med flickorna till på söndag. Popcorn ikväll!Min kompis ringde skärrad nyss. Det har brunnit hos henne!!! Igår kväll när hon halvslumrade i soffan känner hon brandrökslukt. Lågor från spisen upp mot fläkten (som inte var igång). En keramikhäll. Ingen lampa indikerade att någon platta var varm, inga vred var påslagna, alla proppar i proppskåpet var hela, men hällen och hela spisen var glödhet!! Plastdetaler runt om hällen hade smält. Alltså någon INUTI spisen,under hällen har fått nåt överslag.Hon kastade handdukar över lågorna och sen kom Brandkåren/Brandservice eller nåt sånt.Vi har en likadan hällspis hemma... Hon har en flicka på 7 år som sov inte långt från köket, själv var hon på väg att somna, hade hon gjort det hade det förmodligen varit kört. Brandvarnaren gick inte igång. Gissa varför... Batteriet var slut. Så dagens tips får bli: KOLLA BATTERIERNA I BRANDVARNAREN!Kram på er och sköt om er alla härliga tanter.
  • Frulle

Och FY va läbbigt md branden!!

Sonja68 skrev 2009-08-28 08:47:00 följande:
    [citat]På vår förskola så har de tagit bort en tjänst, så nu ska en av fröknarna städa och sköta köket 50% av tiden istället. Dessutom så har de dragit in på ätandet för fröknarna. De måste betala för att få äta frukost och mellanmål med barnen! Har de egen mat med sig så måste de äta på ledig tid och i personalrummet. Lunchen får de äta beroende på hur många barn som är där. I annat fall sk ade betala 25:- för en barnportion och 50:- för en vuxenportion. Vad kostar maten att göra? 7:- ? Ska det tjänas pengar på förskolefröknar nu? I skolan är luncherna helt borta för personalen om de ej betalar. Självklart gör de inte det, så nu äter barnen själva - värdelöst!Va?!?! Jag är chockad... Vad är det för j***a trams?! Umgänget vid matbordet är ju en del i "undervisningen" åtminstone för de små barnen. Och Fjosok, ursäkta. Det bara blir så. Ungarna kallar alla för fröken, även de manliga förskollärarna . Nu ska jag försöka skärpa mig. Pedagoger eller lärare, är det bättre?I'm yours, så skönt att du får sova ut Tydligen behöver du det.Här regnar det idag. Mannen åker iväg en sväng österut så jag är ensam med flickorna till på söndag. Popcorn ikväll!Min kompis ringde skärrad nyss. Det har brunnit hos henne!!! Igår kväll när hon halvslumrade i soffan känner hon brandrökslukt. Lågor från spisen upp mot fläkten (som inte var igång). En keramikhäll. Ingen lampa indikerade att någon platta var varm, inga vred var påslagna, alla proppar i proppskåpet var hela, men hällen och hela spisen var glödhet!! Plastdetaler runt om hällen hade smält. Alltså någon INUTI spisen,under hällen har fått nåt överslag.Hon kastade handdukar över lågorna och sen kom Brandkåren/Brandservice eller nåt sånt.Vi har en likadan hällspis hemma... Hon har en flicka på 7 år som sov inte långt från köket, själv var hon på väg att somna, hade hon gjort det hade det förmodligen varit kört. Brandvarnaren gick inte igång. Gissa varför... Batteriet var slut. Så dagens tips får bli: KOLLA BATTERIERNA I BRANDVARNAREN!Kram på er och sköt om er alla härliga tanter.
  • Frulle

Nu vill JAG gnälla!! Jag har ringt sjukvårdsrådgivningen. Hon tror jag har NÖFF NÖFF!!!

• Frulle

Äsch. Dom som har haft det har haft ganska milda symtom.
    Ja ghar haft som en rejäl vanlig flunsa, bara att den varit/är så uuuutdragen.. Är liksom inte minsta bättre och då har jag varit asförkyld i 1 vecka.
    Men hon sa att om jag inte känner mig minsta bättre i morgon ska jag ringa igen.

Sonja68 skrev 2009-08-28 10:42:44 följande:
    Nä men vad säger du människa!! Det är ju VERKLIGEN inget att leka med.Har du feber? Vilka symptom i övrigt?Vad sa dom att du skulle göra?
Svar på tråden Tantvarning 5