• Frulle

Tantvarning 5

Jag me. Fy fan.. Sista 2 veckorna har inte varit snälla mot min figur.
    Nu tryckte jag i mig en påse med grillchips!

passionsblomman skrev 2009-08-31 20:13:06 följande:
    Jag är HELT oduktig och tar gärna en kaka tack! *norpar äppelkaka fort som attan*
  • Frulle

haha. Micke fick just lite panik.
    Jag HAR gått upp en del i vikt sista tiden och nu råkade han se min mage i profil. Jag ser precis ut som när jag var gravid med Bella.

Har ju spiral så jag borde ju INTE kunna vara det...

• Frulle

Jo en kompis till mig blev också gravid med spiral. Den hade dock trillat ut utan att hon märkte nåt.

hehe ja jag tror på chipsen!!!!

TinkerBelle skrev 2009-08-31 21:24:29 följande:
    Nu ska jag inte skrämma dig, men båda mina yngsta systrar kom till och blev födda - trotts spiral...Fast för din del va det nog bara grillchipsen som låg och skvalpa. Går över snabbare än en gravid bula!
  • Frulle

haha och jag tänkte när jag såg håret: ååå så där långt vill jag också ha!!

Jag tycker du kanske ska göra något vi pratade om förut. Nån lugg eller liknande..
    Då händer det mer utan en massa styling.

lillabruden skrev 2009-09-01 05:01:23 följande:
    Nu har jag läst allt och kör en 'klipp o klistra' variant från anteckningar jag gjort medans jag läst så inget går förlorat...Tinkerbelle, tack tack Jo att ha långt hår är ivägen hela tiden!!! jag är fortfarande fascinerad över att jag kan böja mig fram och inte behöva fixa upp håret hela tiden!!! Frulle,Bobou, Villemoa, Cantaton Tack! jag är så nöjd med håret!!! Men behöver tips om hur jag ska frisera mig.....har ju inte haft såhär kort sen jag var typ 8år! Bobou, håller helt med, aldrig försent att börja dansa!!! men å andra sidan har jag väl aldrig slutat, skakar rumpan minst 5min var dag på väg till köket o hämta godis eller nåt Passionis, så roligt med huset!!! men herregud va rädd man blir över den dära kvinnan!!! Och att tanta-huset är ditt!!! *Glädjeskutt med rollatorn!!* HURRA HURRA!!!!! Soldemor, spindlar är inte bara giftiga, dem är överintelligenta varelser som ska ta över jorden med sina laser ögon och 8ben.......lovar........ Och vad är det med mannen din?vill inte titta på hus o inte ha en kise till?? han kanske behöver bli tant??Zumba fitness grejen är som någon sa (dfk var det kanske?) salsa rytmer osv med lite andra rörelser som ser lagom jobbiga men roliga ut! ni kan ju alltid googla det, det finns en hemsida men vågar inte skriva den, kanske mitt inlägg tas bort igen Jag lovar att hålla er uppdaterade!!! och jag har lovat migsjälv att gå ner dem dära 10kg som aldrig försvann innan bröllopet, tvärtom blev det plus ett par 5kg! men kakorna ääääär ju såååååå goda!!!!!!ny vecka nu, fantamig september nu! tiden går så fort....planerar redan julen *ryser av tanken*morgonkramar till er alla!!
  • Frulle

Btw!! Det KRYLLAR av larver på mitt jobb!!! Så jävla vidriga!! Ligger i små cirklar över hela golvet.. Buuuhuuuu.. Vill inte vara här!

Han började garva på kundtjänst när jag ringde och felanmälde!

• Frulle

Det är såna där äckliga små jävlar.. Vissa är SMAAALA och svarta och dom ålar sig runt. Sen är det några gråaktiga som ligger i små cirklar lite här och var. Dom ser ínte ut att röra på sig..

passionsblomman skrev 2009-09-01 08:18:43 följande:
    Godmorgon!Vaddå larver? Vad är det för larver du har då? Fluglarver?
  • Frulle

Jag har felanmält dom.. Får se om nån bryr sig!

passionsblomman skrev 2009-09-01 08:35:03 följande:
    Anticimex och kolla vad det egentligen är för ngt?
  • Frulle
    Ja jag har ingen aning faktiskt. Den är väl ganska så stor väl??

Jag ska iaf ta ut min snart..
    TinkerBelle skrev 2009-09-01 08:46:02 följande:
    Jag har prövat spiral - funka inte alls!Hur f**n missar man att den trillar ut?
  • Frulle

Ja det BORDE man ju känna om den ploppar ut kan man tycka..

TinkerBelle skrev 2009-09-01 09:16:48 följande:
    Tillräckligt stor för att min livmoder skulle säga "stopp och belägg"....Vet inte säkert men som en enkrona?
  • Frulle

Men VARFÖR ligger en jäkla go o glá kexchoklad brevid dig???

Ge fan i den. Den smakar flottigt smör bara..

dfk skrev 2009-09-01 09:44:36 följande:
    Visste inte att spindlar var giftiga för katter! Då ska jag inte bussa katterna på dom mer. Jag ser att det bjuds på äppelkaka minsann. Tur att jag inte var online då för kanske hade jag ryckt åt mig hela fatet.NU har jag hamnat i en svacka. Skitjobbigt. Jag vill gå ner i vikt lite mer men frestelser finns överallt ju. Nej skärpning på mig, jag ska vara stark! Ge mig puschning så grejjar jag även att stå emot en smarrig kexchocklad som ligger en meter ifrån mig. Jag ska inte äta upp den. eller ska jag?????????Nä nu ska jag springa iväg till jobb nr.2, tur är väl det för då kommer nästa person som kommer hit äta den där kexchockladen. Då är den inte här när jag kommer imorgon bitti igen. Då behöver jag inte se den ligga där och fresta mig. Morsning och godbye!
Svar på tråden Tantvarning 5