Inlägg från: TinkerBelle |Visa alla inlägg
  • TinkerBelle

Tantvarning 5

Dem har förstått att du tycker synd om dem och nu utnytjar dem din vävillja till sin fördel...

Du är för snäll!!!

Frulle skrev 2009-09-24 20:22:39 följande:
    Men jag blir LESS på dom som hyr vår lgh i Solna!Fan vi har varit grymt snälla men dom är ändå griniga!!!
  • TinkerBelle

..för snäll!!!

Frulle skrev 2009-09-24 21:02:42 följande:
    Den ena ska flytta för han hade fått nån lgh nånstans, men hon har ingen lgh. Så vi har ERBJUDIT oss att betala HALVA jävla hyran så hon ska kunna bo kvar ett litet tag..
  • TinkerBelle

*Kramar hårt*
    Vet att det är tungt, men tror allt sker med en mening.
    Hoppas innerligt att ni försöker igen och lyckas!

Villemoa skrev 2009-09-29 23:08:49 följande:
    Har något väldigt tråkigt att berätta; det blir ingen aprilbebis för oss fick blödningar under eftermiddagen så vi beslutade att åka till gynakuten och där konstaterades det att vår bebis dog i v.6. Trodde jag var i v.11+1 idag. Fy fan alltså! Ödets ironi är också att idag fick vi ett glatt besked om att min mans bror och hans sambo blev föräldrar till en liten kille. Vi är jätteglada för deras skull förstås men ledsna för vår egen.
  • TinkerBelle

Du är sååå duktig!
    Jag är mäkta imponerad.
    Underbart att höra att du själv känner skillnaden i vardagen. Det är nästan viktigare än att vågen rör så mycket på sig.

Cantaton skrev 2009-09-30 09:17:56 följande:
    Tittar in och säger godmorgon inför vad som blir en hektisk, intensiv, fullpackad dag. För övrigt: Första dagen i andra veckan på Xtravaganza. Idag är det invägning "på riktigt" men jag tjuvvägde mig igår och hade då gått ner 4,1kg sedan förra tisdagen.Kan ju avslöja att min kondition är avsevärt bättre än tidigare också (men dock snarare tack vare konsekvent träning tre gånger i veckan i en månads tid). Märks liksom i vardagen... På gymmet är det fortfarande jobbigt
  • TinkerBelle

Hej tanter,

Har snabbt svischat igenom inläggen och inser att så som blomman skriver kommer jag aldrig hinna läsa ikapp.

Kramar till er alla hoppas idag är en ny dag med nya möjligheter!

• TinkerBelle

Minnesstund (dem är ju inte religösa) hålls den 9 oktober. Det smått komiska i det hela är att det är en pastor som håller i minnesstunden och att svärmor själv uttryckt önskemål om att ha minst 2 psalmer. Detta med psalmerna har skapat en del kaos då en av dem är samma som en av de vi hade på vårt bröllop (nu är det morgon/morning has broken)då alla verkar anse det vara opassande just för att vi hde den under vår vigsel utom just maken och jag.
    Gör mig glad att jag lyckades pricka in av hennes favoriter utan att veta det.

Ärkeaset är det mest patetiska som finns på denna jord just nu.
    Han har stämt mig på umgänge (lång historia) och använder i sin stämningsansökan bla som uräkt att jag utsatt barnen för fara då jag tagit dem till England i sommar när svininfluensan härjat som värst...

passionsblomman skrev 2009-09-30 11:34:56 följande:
    Tinker hur går det förresten med allt? Ärkeas och begravningar och allt?
  • TinkerBelle

Igår drog jag på mig svarta stövlaran med dem höga klackarna. Gick en bra bit med blåser på båda stor tårna som resultat..
    Gör inte ont ännu, men är lite obehagligt.
    Ska nog gå och rota fram skavsårsplåster.

• TinkerBelle

Enligt sonen ser jag fortfarnde ut som en tjugoåring.
    Frågan är vad han är ute efter...
    Sonja68 skrev 2009-09-30 13:29:24 följande:
    Tinker: Ja så går det när en tant ska spela donna Gör själv samma misstag gång på gång... och inser att fotriktiga skor är vad som gäller för en tant. Men det är ju så roligt att "piffa upp sig" ibland. Och ljudet av klackar får mig att tro att jag fortfarande är ung o snygg
  • TinkerBelle

Men visst är det härligt ändå när man får lite uppmärkasamhet och får bekräftelse på att än har inte sista tåget gått.

Sonja68 skrev 2009-09-30 13:37:28 följande:
    Men du SER ju väldigt ung ut! I alla fall på bröllopsbilderna!Jag är så gammal nu att min man nog trodde faran var över ute på "marknaden". Men, höhö, på färjan till Riga så satte han och polaren sig några bord bort i nattklubben och VIPS så hade jag och väninnan två kavaljerer hos oss Och unga var dom! Gud vad vi skrattade Maken blev alldeles ställd hehehe, men sen reagerade han som en j-a tupp.Ja, det var småroligt att se hans min.
  • TinkerBelle

Oj det är många år mellan oss!
    Dessutom så är du "ärtig" så det räcker och blir över.

Frulle skrev 2009-09-30 13:43:44 följande:
    Ja du ser ju jätteung ut ju!Du ser yngre ut än vad jag gör iaf!
Svar på tråden Tantvarning 5