Tantvarning 5
Dem har förstått att du tycker synd om dem och nu utnytjar dem din vävillja till sin fördel...
Du är för snäll!!!
Dem har förstått att du tycker synd om dem och nu utnytjar dem din vävillja till sin fördel...
Du är för snäll!!!
..för snäll!!!
*Kramar hårt*
Vet att det är tungt, men tror allt sker med en mening.
Hoppas innerligt att ni försöker igen och lyckas!
Du är sååå duktig!
Jag är mäkta imponerad.
Underbart att höra att du själv känner skillnaden i vardagen. Det är nästan viktigare än att vågen rör så mycket på sig.
Hej tanter,
Har snabbt svischat igenom inläggen och inser att så som blomman skriver kommer jag aldrig hinna läsa ikapp.
Kramar till er alla hoppas idag är en ny dag med nya möjligheter!
Minnesstund (dem är ju inte religösa) hålls den 9 oktober. Det smått komiska i det hela är att det är en pastor som håller i minnesstunden och att svärmor själv uttryckt önskemål om att ha minst 2 psalmer. Detta med psalmerna har skapat en del kaos då en av dem är samma som en av de vi hade på vårt bröllop (nu är det morgon/morning has broken)då alla verkar anse det vara opassande just för att vi hde den under vår vigsel utom just maken och jag.
Gör mig glad att jag lyckades pricka in av hennes favoriter utan att veta det.
Ärkeaset är det mest patetiska som finns på denna jord just nu.
Han har stämt mig på umgänge (lång historia) och använder i sin stämningsansökan bla som uräkt att jag utsatt barnen för fara då jag tagit dem till England i sommar när svininfluensan härjat som värst...
Igår drog jag på mig svarta stövlaran med dem höga klackarna. Gick en bra bit med blåser på båda stor tårna som resultat..
Gör inte ont ännu, men är lite obehagligt.
Ska nog gå och rota fram skavsårsplåster.
Men visst är det härligt ändå när man får lite uppmärkasamhet och får bekräftelse på att än har inte sista tåget gått.
Oj det är många år mellan oss!
Dessutom så är du "ärtig" så det räcker och blir över.