Inlägg från: Fjällbruttan |Visa alla inlägg
  • Fjällbruttan

Tantvarning 5

Om ni undrar vad en tant med en tvååring gör i hällregn så kommer ett avslöjande här....

Jag gillar det faktiskt!

• Fjällbruttan

Jag har klarat det

och så....

Spara Blomman, även jag har brev till min farmor som jag skrivit, guld värda

• Fjällbruttan

Stort jättegrattis till Panzarfrun och hennes vackre make, ni är så underbart fina ihop!!!
    Gud så läcker bukett och skitsnygg klännning!!!!
    Buketten var underbar den med, tom. Mattias kommenterade hur fina ni var, och han är en mycket fåordig norrlänning

• Fjällbruttan

Åhh... virrpanna som jag är.. givetvis grattis till Lillabruden också, vill se bilder nu

Hoppas ni alla hade en underbar dag

Tinker, hoppas allt går bra så ni kan njuta av Kina-resan!

Blomman, visst är det segt med allt underarbete... men sen går det ju som hejsan

Vill också tacka för alla gulliga kommentarer från er ang. våra bröllopsvideor... och nu tänker jag skryta så håll i er!!
    JAG har sytt tjejernas klänningar, Mattias väst och slips och min sjal... hade även en bolero men det var så varmt att jag skippade den, så jag blir så glad när nii tyckte färgerna var fina, det tycker jag med

Och nu ska jag försöka få lite inspiration från alla er energi, herregud vad ni gör mycket, och gå ut och gräv ner mina nya rosbuskar.. det har ju regnat sen vi kom hem... 66,2mm förra dygnet... det är blött här

Psst... Cantaton, hoppas du har sovit gott och försök ta det lugnt idag trots rep...
    Kram

• Fjällbruttan

Ni var ju kalasfina!! Så snygg du är!!WOW!
    Fantastisk frisyr, så nyfikne, är allt ditt eget hår??
    Vilken tr att det blev perfekt med känslor...men ytterligare en nyfiken fråga, vad var det som inte vart riktigt bra??
    Ni såg då strålande ut båda två

Kram

• Fjällbruttan

Det MÅSTE jag bara minnas när det ringer på kvällen nästa gång!!
    Frulle skrev 2009-07-27 12:23:31 följande:
    haha vet ni vad micke gjorde i fredags!! Han är knäpp.Det ringde en telefonförsäljare till oss vid 18-tiden.. Micke svarade: HEj!! Du, jag sitter lite upptagen nu! kan jag få ditt hemnummer och ringa dig ikväll??Ehh nej det går ju inte sa försäljaren!!Micke: nehee så du skulle inte gilla att jag ringde hem till dig en kväll?! Sen la han på!!
  • Fjällbruttan

Jahapp... här är en tant som först kollade på er video och tyckte ni var fantastiskt vackra och sen läste jag ditt inlägg så nu sitter jag och bölar för att du är så gullig!!!

Fast jag skrattade också ät de där 850 sista groggarna
    Det slapp vi, men just känslan av alla som gladde sig åt just oss och vår dag och alla som ställt upp.. det är verkligen en underbar känsla!

Jag fick faktiskt skratta åt en kärring här i byn som dök upp efter bröllopet...
    Ohhh så fina ni var, jag har minsann sett kort på er.. och så hörde vi ju musiken förstås, jojo....
    och tänk så fint det var på altan på hotellet, jag såg på korten hur du slitit, du måste varit HEEEEELT slut på..Lagade du all mat själv också???
    -Nä... altanen fixade mina kompisar, jag gjorde ingenting och maten lagade några goda vänner som har haft restaurang, jag beställde bara varorna... Det enda jag gjorde var tårtan, resten lämnade jag till mina vänner och var helt trygg med det! ( Och de hade gjort ALLT fantastiskt!! Lägger ut bilder när jag fått från fotografen...)
    Ohhh... ja tänk att ha såna vänner.... sa kärringen och dröp av Så skön känsla

Panzerfaust skrev 2009-07-27 09:53:19 följande:
    Passar på att gratta Lillabruden.De bilder som jag lagt upp är de som tagits av vänner, har inte fått några kort av fotografen ännu, ska bli otroligt roligt att få se hur de blev.Nära på allt blev perfekt på Dagen B sånär på en och annan som kanske skulle hoppat över de sista 850 groggarna.Inte annat än att man blir lite rörd när man tänker på alla som ställt upp och på de som bidragit med sin expertis. Toastmadame som jobbar som värdinna, hennes man som är discjockey, föräldrar och alla andra som helt utan förbehåll ställt upp. Det är något av en väckarklocka att få se att man har så fantastiska människor omkring sig.Vi hade en klockrent dag och jag tror det blir svårt att hitta kort jag inte står och flinar som en idiot på, allt för att jag hade världens vackraste brud vid min sida, så barnsligt nöjd.
  • Fjällbruttan

Lillabruden, släkten är alltid värst, så njut verkligen av att du har så underbara vänner
    Och avundsjuka är inget du kan göra åt så skönt att du släppte det!!
    Kram

• Fjällbruttan

Lilla gumman, håller tummarna för er!!
    Vad är det som händer?? Ligger han på IVA??
    Styrkekramar i massor till er båda!
    Im yours skrev 2009-07-27 13:55:42 följande:

Min gubbe Åhhhhhhhhhhh, han ligger på sjukhus m jättehög feber. Och jag undrar om han klarar detta, känns som om döden knackar på. Usch jag vet inte, men .............. vi är många som hoppas och ber.
  • Fjällbruttan

Åhh ... kramar om dig i massor!!! Igen!
    Kanske är det så att ni varit i otakt för att han inte mått bra, är det inte ganska vanligt om man gjort något drastiskt tex hjärtoperation att man kan bli retlig ett tag...i alla fall påstår min läkarkompis det..
    Både patienter och anhöriga blir väldigt sköra när sotra saker inträffar...

Du kanske ska vända på det och se det som att ni vågar vara sura på varandra och litar på att ni finns kvar för varandra ändå, för just så STOR är der kärlek till varandra!
    Det är klart att er kärlek räknas!!

Försök att vila i varandra , håll bara handen och var nära...
    och måtte de hitta orsaken till febern NU!!!

Svar på tråden Tantvarning 5